Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#12472Dosud neuhrazena slíbená častka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.09.2016, před 8 lety

Klára Schwambergerová

Znění stížnosti

tohle jste mi odepsali, ale zatím se tak nestalo, peníze si vy stáhnete hned, ale něco vrátit je problém?
nic zatím realizováno nebylo!!!!


Dobrý den,


Jako ústřetový krok z naší strany byla již realizovaná refundace ve výši 149Kč (na účet přislouchající ke kreditní kartě Vašeho klienta).

Profil Vašeho klienta byl již vymazán.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně.


Požadované řešení

prosím pošlete platbu zpět


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.9.2016 18:47, před 8 lety

Pokud se již podařilo spotřebitelce s provozovatelem seznamky domluvit, že budou peníze za členství vráceny, uplatní se v daném případě obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993). Občanský zákoník stanoví, že se tak musí stát bez zbytečného odkladu, ale konkrétní lhůtu neupravuje a ani se jednotně upravit nedá. Není-li lhůta stanovena, je nutné podnikatele k vrácení vyzvat a určit mu přiměřenou lhůtu, termín, do kdy má plnění vrátit. Nedodrží-li jej, bude mít spotřebitel vedle práva na vrácení zaplacené ceny i právo na zákonný úrok z prodlení.

Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme, nejlépe doporučeně s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.

Doporučujeme spotřebitelce obrátit se pro případ neúspěchu při řešení této stížnosti v mimosoudním řešení sporů na Evropské spotřebitelské centrum (ESC) zřízené při České obchodní inspekci, které poskytuje spotřebitelům rady a pomoc v přeshraničních vztazích v rámci EU, např. český spotřebitel a podnikatel z jiného členského státu EU. Pracovníci ESC se na činnost této seznamovací společnosti založené v Lucembursku zaměřují. Kontakt lze nalézt na stránce http://www.evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2016 12:53, před 8 lety

děkujeme Vám za zprávu.

Částku jsme převedli na Váš účet kreditní karty a tato částka by měla být připsána na Váš účet.

Upozornění: Než bude částka uvedena na Vašem výpisu z účtu, může to zpravidla trvat 6 až 8 dnů.

Pro potvrzení příchodu peněz Vás žádáme, abyste kontaktovali svůj peněžní ústav.

Pokud máte jakékoliv dotazy ke zpětnému převodu, naváhejte a napište nám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.9.2016 08:30, před 8 lety


Klára Schwambergerová

Hodnocení: