Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#1248Zamitnuta reklamace - znicili zbozi

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2013, před 11 lety

Karel Majzlík

Znění stížnosti

- disk mel vnitrni zavadu na elektronice, sam se vypinal
- 2.10. podano osobne na pobocce na reklamaci. Pracovnik na pobocce podepsal a orazitkoval prevzeti + datum. Disk byl mechanicky v poradku, vzhledove jako novy(vsak byl 2,5 roku jen v pocitaci, neni to jako treba mobil nebo flashdisk se kterym se manipuluje porad). Pracovnik nezapsal do protokolu zadnou pripominku(ulomeneho konektoru by si zajiste vsiml, to nelze prehlednout).
- 8.10. napsali, ze zbozi bylo prijato na reklamaci a ze bude vyrizena do 8.11. Uz to je samozrejme nekala praktika. Me nezajima, ze to maji tyden nekde mezi pobockou a centralou. Tak jsem vyhadal vyrizeni do 2.11. (v rozezleni na tuhle praktiku jsem si bohuzel nevsiml dopsani textu do poznamky, viz dale)
- 24.10. prislo: Neuznano z duvodu mechanickeho poskozeni.
a tehdy jsem si vsiml, ze 8.10. dopsali do poznamky v jejich inf. systemu:
"stav: ulomena packa u konektoru na napajeni, stopy po montazi"

Jedine cim argumentuji, ze to co mi podepsali na pobocce "neni spravny protokol" a ze tam neni jasne napsane jmeno prodavace ktery prevzal zbozi. Ja zase rikam, ze ulomeny konektor by videl a je v jeho zajmu to do protokolu o predani zapsat.

Evidentne to znicili oni prepravou z pobocky na centralu nebo na centrale umyslne protoze vedi, ze to nelze opravit a ze by meli vratit penize a do toho se jim nechce protoze zbozi melo zaruku 3 roky(jeden z duvodu pro vyber tohoto typu) a ta byla jiz blizko konce.
Vubec si nedokazu predstavit jak bych to resil kdybych to poslal postou a nemel vubec zadny protokol o predani a bylo by to tvrzeni proti tvrzeni.


Produkt

SSD Corsair Force F90


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2013 19:00, před 11 lety

Dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele platí, že 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace začíná běžet ode dne uplatnění reklamace. Interní proces vyřizování reklamace není pro běh lhůty relevantní.
Zároveň platným reklamačním protokolem je protokol vystavený při předání zboží k reklamaci, kde je uveden i stav výrobku, který samozřejmě musí odsouhlasit i spotřebitel. Povinností prodejce při uplatnění reklamace je vystavit reklamační protokol dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele.
V případě poškození výrobku v rámci vyřizování reklamace, odpovídá prodejce za škodu dle § 421 občanského zákoníku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.11.2013 13:22, před 11 lety

Dobrý den, pane Majzlíku,

podařilo se mi zjistit vše potřebné, abych mohl napsat reakci na Vaší stížnost.

Stížnost považuji za oprávněnou, neboť se ukázalo, že proces přijetí reklamace v naší sítí CZC Partner byl nastaven špatně.

Přijměte prosím mou omluvu za následní potíže při řešení Vaší reklamace, které jsme způsobili my.

Výše zmíněná reklamace SSD Corsair Force F90 tak bude ukončena dobropisem. Do své registrace na webu CZC.cz prosím doplňte číslo účtu, nebo mi jej pošlete na email macek@czc.cz. Zařídím dokončení celého procesu.

S pozdravem a poděkováním za pochopení

Petr Macek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.11.2013 14:24, před 11 lety


Karel Majzlík

Hodnocení:

Komentář: Nebýt dTestu tak se přes reklamační oddělení nemám šanci probít v té firmě k někomu, kdo respektuje obč. zákoník a snaží se držet renomé na veřejnosti. Musel bych to řešit přes advokáta, což se rovná zbytečně vyhozené peníze i čas.