Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dne 4.9. až 5.9.2016 jsme byli před odletem na dovolenou v areálu Ruzyňského letiště Praha. V uvedené době jsem uskutečnila hovor z manželem, tlf. č. 602231230 v délce max 1 min. Dotázala jsem se manžela kde je. Odpověděl a já jsem hovor na mém tlf. 776 579 953 ukončila. Při kontrole stavu mého kreditu na uvedeném č. tlf, jsem z hrůzou zjistila, že můj kredit je snížen o 195,01 Kč. Proto jsem se po návratu z dovolené informovala ve stánku Vodafone na důvod odečtení uvedené částky z mého kreditu. Dle sdělení pracovníka stánku měl být hovor uskutečněn v čase 23,52 hod dne 4.9.2016 až 00,57 hod. dne 5.9.2016. Tato doba je nemyslitelná, opakuji, že hovor trval max. 1 min.
Prosím proto o kontrolu výpisu z čísla tlf. 776 579 953 a opravu kreditu.
S přátelským pozdravem a přáním pěkného dne
Milena Taucová
Prosím proto o kontrolu výpisu z čísla tlf. 776 579 953 a opravu kreditu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním od operátora je základním prostředkem obrany uplatnění reklamace vyúčtování ceny služby. Reklamaci je nutné uplatnit bezodkladně, nejpozději však do dvou měsíců ode dne obdržení vyúčtování, nedostává-li spotřebitel vyúčtování, pak do dvou měsíců ode dne poskytnutí služby. V uvedené lhůtě musí poskytovatel služby reklamaci obdržet. Operátor je povinen reklamaci vyřídit do jednoho měsíce, je-li nutná součinnost zahraničního provozovatele, pak platí lhůta dvouměsíční. O výsledku reklamace musí operátor spotřebitele prokazatelně informovat, jinak mu hrozí pokuta.
Doporučujeme z důvodů prokazatelnosti právního jednání uplatnit reklamaci písemnou formou a zaslání prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou či alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si předem spotřebitel zkopíruje odesílaný obsah a z následující stránky potvrzení o přijetí. Operátor informuje své zákazníky o právu podat stížnost/reklamaci, a to např. přes Reklamační formulář, který lze nalézt na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Případně poštou na adresu: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
I když reklamaci spotřebitel podá, musí zaplatit vyúčtovanou cenu, pokud se nerozhodne v jeho prospěch ještě před splatností. Český telekomunikační úřad na žádost účastníka může splatnost odložit, ale je třeba o odklad požádat. V případě, že poskytovatel služby elektronických komunikací reklamaci zamítne, má účastník možnost se obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace.
Dobrý den, paní Taucová,
touto cestou nemůžeme naúčtování hovoru zkontrolovat, ale rádi se na to podíváme, když nám napíšete přes zabezpečený formulář pro konkrétní dotazy na stránce http://tam.je/formular.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za pomoc a přeji pěkný den.
Taucová Milena