Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#12480Neoprávněně vyúčtován náklad na hovor

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2016, před 8 lety

Milena Taucová

Znění stížnosti

Dne 4.9. až 5.9.2016 jsme byli před odletem na dovolenou v areálu Ruzyňského letiště Praha. V uvedené době jsem uskutečnila hovor z manželem, tlf. č. 602231230 v délce max 1 min. Dotázala jsem se manžela kde je. Odpověděl a já jsem hovor na mém tlf. 776 579 953 ukončila. Při kontrole stavu mého kreditu na uvedeném č. tlf, jsem z hrůzou zjistila, že můj kredit je snížen o 195,01 Kč. Proto jsem se po návratu z dovolené informovala ve stánku Vodafone na důvod odečtení uvedené částky z mého kreditu. Dle sdělení pracovníka stánku měl být hovor uskutečněn v čase 23,52 hod dne 4.9.2016 až 00,57 hod. dne 5.9.2016. Tato doba je nemyslitelná, opakuji, že hovor trval max. 1 min.
Prosím proto o kontrolu výpisu z čísla tlf. 776 579 953 a opravu kreditu.
S přátelským pozdravem a přáním pěkného dne

Milena Taucová


Požadované řešení

Prosím proto o kontrolu výpisu z čísla tlf. 776 579 953 a opravu kreditu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2016 11:28, před 8 lety

Pokud spotřebitel nesouhlasí s vyúčtováním od operátora je základním prostředkem obrany uplatnění reklamace vyúčtování ceny služby. Reklamaci je nutné uplatnit bezodkladně, nejpozději však do dvou měsíců ode dne obdržení vyúčtování, nedostává-li spotřebitel vyúčtování, pak do dvou měsíců ode dne poskytnutí služby. V uvedené lhůtě musí poskytovatel služby reklamaci obdržet. Operátor je povinen reklamaci vyřídit do jednoho měsíce, je-li nutná součinnost zahraničního provozovatele, pak platí lhůta dvouměsíční. O výsledku reklamace musí operátor spotřebitele prokazatelně informovat, jinak mu hrozí pokuta.

Doporučujeme z důvodů prokazatelnosti právního jednání uplatnit reklamaci písemnou formou a zaslání prostřednictvím pošty doporučeně s dodejkou či alespoň prostřednictvím internetového formuláře, kdy si předem spotřebitel zkopíruje odesílaný obsah a z následující stránky potvrzení o přijetí. Operátor informuje své zákazníky o právu podat stížnost/reklamaci, a to např. přes Reklamační formulář, který lze nalézt na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Případně poštou na adresu: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

I když reklamaci spotřebitel podá, musí zaplatit vyúčtovanou cenu, pokud se nerozhodne v jeho prospěch ještě před splatností. Český telekomunikační úřad na žádost účastníka může splatnost odložit, ale je třeba o odklad požádat. V případě, že poskytovatel služby elektronických komunikací reklamaci zamítne, má účastník možnost se obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.9.2016 15:27, před 8 lety

Dobrý den, paní Taucová,

touto cestou nemůžeme naúčtování hovoru zkontrolovat, ale rádi se na to podíváme, když nám napíšete přes zabezpečený formulář pro konkrétní dotazy na stránce http://tam.je/formular.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2016 09:36, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.10.2016 16:37, před 8 lety


Milena Taucová

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za pomoc a přeji pěkný den.
Taucová Milena