Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem pro sebe a manžela voucher a zarezervovala termín.
Shodou všech okolností manžel utrpěl srdeční příhodu.
Emailem jsem vše objasnila a požadovala vrácení peněz, jelikož sauna
nebude pro manžela v dohledné době reálná a lékař tuto relaxaci nedoporučil.
Bylo mi odpovězeno, že termín zrušili, ale peníze mi nevrátí, že si máme zvolit termín jiný.
V mém druhém emailu jsem se tázala, zda přijdu o peníze,když z tohoto důvodu voucher nemohu využít a nemám jej komu přenechat, mi už nebylo odpovězeno.
Stejný email jsem posílala na portál Kouzelný děda a odpověď jsem též nedostala.
Žádám navrácení peněz zpět na účet, jelikož i kdybych voucher zvolila jako vánoční dárek, povšech těch záporných recenzích bych neměla odvahu.
Též bych si dovolila poznamenat, že na jiných portálech je u smlouvy 30-ti denní odstoupení od smlouvy.
Děkuji za pochopení a kladné vyřízení
Žďárská A.
Celodenní neomezený vstup do wellness pro 2 osoby: 2xčokoládový rituál, 2x medový rituál, 2x jogurtový ritál, 2x solný rituál, 2x saunový rituál s vonnou esencí, parafínový zábal, rybičky garra rufa, masáže
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Záleží na znění obchodních podmínek poskytovatele voucheru nebo samotných podmínek uvedených na voucheru. Nemůžeme s jistotou tvrdit, že se tak jedná i v tomto případě, ale v zásadě se oproti propadlým voucherům peníze nevrací.
Jakákoli smlouva je od okamžiku uzavření platná a obě strany jsou povinni ji dodržet. Odstoupit od smlouvy může kupující pouze v případě, pokud se na tom s druhou stranou dohodnete, či pokud to umožní zákon. Občanský zákoník však nestanovuje důvod pro odstoupení od smlouvy náhlou hospitalizaci či jakékoli jiné zdravotní problémy. Z tohoto důvodu nemusí podnikatel vracet částku, kterou byla již zaplacena, ledaže by se k tomu sama společnost zavázala v obchodních podmínkách.
Samozřejmě vzájemná dohoda na vstřícném řešení k zákazníkovi v rámci zachování dobrých obchodních vztahů je možná.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.