Společnost


Relaxačně saunové centrum Harfa

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12482Nevyužití voucheru ze zdravotních důvodů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
25.09.2016, před 8 lety

Alena Žďárská

Znění stížnosti

Zakoupila jsem pro sebe a manžela voucher a zarezervovala termín.
Shodou všech okolností manžel utrpěl srdeční příhodu.
Emailem jsem vše objasnila a požadovala vrácení peněz, jelikož sauna
nebude pro manžela v dohledné době reálná a lékař tuto relaxaci nedoporučil.
Bylo mi odpovězeno, že termín zrušili, ale peníze mi nevrátí, že si máme zvolit termín jiný.
V mém druhém emailu jsem se tázala, zda přijdu o peníze,když z tohoto důvodu voucher nemohu využít a nemám jej komu přenechat, mi už nebylo odpovězeno.
Stejný email jsem posílala na portál Kouzelný děda a odpověď jsem též nedostala.
Žádám navrácení peněz zpět na účet, jelikož i kdybych voucher zvolila jako vánoční dárek, povšech těch záporných recenzích bych neměla odvahu.

Též bych si dovolila poznamenat, že na jiných portálech je u smlouvy 30-ti denní odstoupení od smlouvy.

Děkuji za pochopení a kladné vyřízení
Žďárská A.


Produkt

Celodenní neomezený vstup do wellness pro 2 osoby: 2xčokoládový rituál, 2x medový rituál, 2x jogurtový ritál, 2x solný rituál, 2x saunový rituál s vonnou esencí, parafínový zábal, rybičky garra rufa, masáže


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2016 10:29, před 8 lety

Záleží na znění obchodních podmínek poskytovatele voucheru nebo samotných podmínek uvedených na voucheru. Nemůžeme s jistotou tvrdit, že se tak jedná i v tomto případě, ale v zásadě se oproti propadlým voucherům peníze nevrací.

Jakákoli smlouva je od okamžiku uzavření platná a obě strany jsou povinni ji dodržet. Odstoupit od smlouvy může kupující pouze v případě, pokud se na tom s druhou stranou dohodnete, či pokud to umožní zákon. Občanský zákoník však nestanovuje důvod pro odstoupení od smlouvy náhlou hospitalizaci či jakékoli jiné zdravotní problémy. Z tohoto důvodu nemusí podnikatel vracet částku, kterou byla již zaplacena, ledaže by se k tomu sama společnost zavázala v obchodních podmínkách.

Samozřejmě vzájemná dohoda na vstřícném řešení k zákazníkovi v rámci zachování dobrých obchodních vztahů je možná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2017 19:58, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.