Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
reklamoval jsem robotický vysavač Lg,závady jsem jim jasně stanovil vypsané na papíru,reklamaci vyřizovali přesně na den 30dní,po té mi zdělili že se závada u nich neprojevila a že je tedy reklamace zamítnuta.Dojel jsem domu zapnul vysavač a dělal opět stejné chyby jaké jsem uvedl při reklamaci ,obratem jsem jim volal oni na to,že mám zavolat do servisu kde to bylo dané na reklamaci,volal jsem tam popsal závady a oni mi řekli,že u nich bylo vše v pořádku,že výrobek je funkční na to jsem jim řekl,že závady jsem si doma natočil na kameru a že jim to mohu ukázat.Oni na to že je to nezajímá,že pokud chci tak at dojdu s výrobkem a předvedu jim to v opravně.Řekl jsem jim,že tam ale nemohu s nima stát a čekat než se závada znova ukáže na to mi řekli,že jiná možnost není.VIDEO S JASNÝM DŮKAZEM JE NEZAJÍMAL,NECHTĚLI HO!
robotický vysavač lg,vr5902lvm,v.číslo101kbkj00021
opravit závady pokud to nejde tak výměna ě vrácení penězzboží popřípad
|
Tweet |
V případě uplatnění reklamace je prodejce povinný zabývat se vytknutou vadou řádně. V případě, že tvrdí, že se u něho vada neprojevila a kupující může prokázat její existenci, je jeho povinností se vadou zabývat a ve 30 denní lhůtě ji nejen posoudit, ale i opravit dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele.
Bohužel se společnost Electro World s.r.o. nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.
Hodnocení: