Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#1249Zamitnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2013, před 11 lety

Josef Zelinka

Znění stížnosti

reklamoval jsem robotický vysavač Lg,závady jsem jim jasně stanovil vypsané na papíru,reklamaci vyřizovali přesně na den 30dní,po té mi zdělili že se závada u nich neprojevila a že je tedy reklamace zamítnuta.Dojel jsem domu zapnul vysavač a dělal opět stejné chyby jaké jsem uvedl při reklamaci ,obratem jsem jim volal oni na to,že mám zavolat do servisu kde to bylo dané na reklamaci,volal jsem tam popsal závady a oni mi řekli,že u nich bylo vše v pořádku,že výrobek je funkční na to jsem jim řekl,že závady jsem si doma natočil na kameru a že jim to mohu ukázat.Oni na to že je to nezajímá,že pokud chci tak at dojdu s výrobkem a předvedu jim to v opravně.Řekl jsem jim,že tam ale nemohu s nima stát a čekat než se závada znova ukáže na to mi řekli,že jiná možnost není.VIDEO S JASNÝM DŮKAZEM JE NEZAJÍMAL,NECHTĚLI HO!


Produkt

robotický vysavač lg,vr5902lvm,v.číslo101kbkj00021


Požadované řešení

opravit závady pokud to nejde tak výměna ě vrácení penězzboží popřípad


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2013 14:12, před 11 lety

V případě uplatnění reklamace je prodejce povinný zabývat se vytknutou vadou řádně. V případě, že tvrdí, že se u něho vada neprojevila a kupující může prokázat její existenci, je jeho povinností se vadou zabývat a ve 30 denní lhůtě ji nejen posoudit, ale i opravit dle § 19 zákona o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2014 09:57, před 11 lety

Bohužel se společnost Electro World s.r.o. nerozhodla využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným případným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
7.6.2014 09:57, před 11 lety


Josef Zelinka

Hodnocení: