Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#12496Nedodání objednaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 10 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2016, před 8 lety

Karel Uhlíř

Znění stížnosti

Dobrý den

Vybral jsem si v obchodě grafickou kartu za svoji starou GTX 470, která mi přestala 9.9 fungovat a teď řeším situaci, kdy jsem nedostal objednané zboží.

Vyjádření obchodu bylo, že cena za kterou ji prodávali byla špatná a nová cena je přes 12 tisíc. S tím ale nesouhlasím. Cena, za kterou jsem ji objednával (7734Kč), mi připadala zajímavá, ale ne nějak chybná. Karta stála víc než 1060, o které jsem také přemýšlel, a nebyla u ní žádná hra, která byla vždy u takové karty. Cena hry se uváděla okolo 2 tisíc.

V CZC již nakupuji dlouho a zatím jsem byl spokojený. Doufám že tomu tak bude i dále.


Produkt

GIGABYTE GeForce GTX 1070 OC, 8GB GDDR5 (mini ITX), GV-N1070IXOC-8GD


Požadované řešení

Dodání zboží nebo nabídka jiné karty GeForce 1070 v ceně objednané karty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2016 12:26, před 8 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.9.2016 18:28, před 8 lety

Dobrý den pane Uhlíři,

je nám vzniklé situace líto, ale musíme trvat na původní vyjádření.
V době vzniku Vaší objednávky byla cena modelu GTX 1070 nižší než cena modelu GTX 1060, i přesto, že u modelu 1070 nebyla zmíněna žádná akční nabídka, či sleva. Z tohoto pohledu je tedy zjevné, že se jedná o chybnou informaci. Tento fakt potvrzuje i skutečnost, že model 1070 se prodává řádově o několik tisíc dráž.

V tuto chvíli Vám nejsme schopni poskytnout žádnou srovnatelnou grafickou kartu za cenu 7 734 Kč.

Věříme, že to pochopíte.

Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.9.2016 20:08, před 8 lety


Karel Uhlíř

Dobrý den

Je mi líto, že nechcete za svoje závazky vzít zodpovědnost. Já musím také plnit své závazky, a když někde uvedu nějakou cenu, tak ji musím dodržet jinak z toho budu mít problémy.
Je ale jasné, že jste velká firma a můžete si tak dovolit více než jednotlivec. Na jednom zákazníkovi nesejde.

Zároveň si dovolím rozporovat to, že cena modelu 1060 byla v době vzniku mé objednávky nižší než modelu 1070. Model 1060 této karty jste v době mé objednávky vůbec neměli v nabídce. To ale není podstatné.

Vidím, že jste moji objednávku zrušili. Nikdo se mi neozval a ani email jsem nedostal.

Bohužel budu muset předat můj případ ČOI, aby se vyjádřili, zda chybná informace byla tak "zjevná" jak uvádíte.

Dejte mi prosím vědět, zda máte nějaký smírný návrh z vaší strany, abychom se navzájem nezdržovali a mohl jsem poslat podnět na ČOI.

Hezký den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.9.2016 16:16, před 8 lety

Dobrý den,

Vaši objednávku jsme zrušili omylem, omlouváme se Vám. Jak jsem již uvedla, musíme trvat na původní vyjádření. Vybranou grafickou kartu Vám můžeme dodat pouze za standardní cenu. V případě, že s cenou nesouhlasíte, jsme nuceni objednávku ponechat zrušenou.

Pokud shledáváte v našem jednání jakékoliv porušení našich povinností, máte plné právo obrátit se na uvedenou instituci.

Dagmar Kučerová, CZC.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.9.2016 16:31, před 8 lety


Karel Uhlíř

Dobrý den

Děkuji za rychlou odpověď. Předávám tedy na ČOI.

S pozdravem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2017 14:46, před 8 lety

Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.