Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#12498Mylné informace o převedení tarifu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2016, před 8 lety

Jana Kovácsová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 10.8.2016 jsem se dostavila na Vaši pobočku v Praze - Dejvicích, kde jsem se zajímala o rodinný tarif. Jsem u Vaší společnosti osm až devět let a zatím jsem byla vždy spokojená. Zaměstnanec této pobočky mi sice rodinný tarif sjednal, ale o pět dní dříve, takže jsem doplácela částku za pět dní. Dále mi rozdělil internet, ale již mě neinformoval o tom, že když data vyčerpáme, tak se nám internet vypne. Vzhledem k délce u Vaší společnosti jsem ho informovala o uzavřených smlouvách z důvodu, abych neplatila pokutu za nedodržení podmínek. I zde jsem dostala mylnou informaci, že nemusím mít strach, že je vše v pořádku. Nyní mi přišlo vyúčtování a v něm je samozřejmě pokuta za nedodržení podmínek ve výši 690,- Kč. Nejen, že mi Váš zaměstnanec podal mylné informace a ještě mě ujistil, že budu platit méně než doposud, což byla též lež. Nato jsem se informovala na Vaši lince, kde mi pracovnice internet upravila, zažádala o navrácení pětidenní platby, ale s pokutou prý nemůže nic dělat.


Produkt

náprava pokuty


Požadované řešení

Prosím o proto o nápravu, vzhledem k tomu, že jsem Vaše dlouholetá klientka a pokud bych byla správně informována, mohla jsem se rozhodnout jinak nebo přistoupit na jiné řešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2016 13:12, před 8 lety

Zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Pokud je při nabízení služeb užit klamavý údaj, případně je některý z podstatných údajů opomenut (například zamlčení toho, že se internet po vyčerpání dat vypne), jedná se o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku telekomunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitelka požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.10.2016 13:17, před 8 lety

Hezký den, paní Kovácsová,

mrzí mě, že nejste s provedením změny tarifu spokojená.

Pokud s něčím ve Vyúčtování nesouhlasíte, reklamujte ho. Reklamaci prosím podejte nám podle Reklamačního řádu, můžete k tomu využít i on-line Reklamační formulář na https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Kolegové vše prověří a odpovědí vám.

Přeji vám pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.11.2016 09:25, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.12.2016 08:16, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.