Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#12503Neuznaná reklamace a neinformování o placené mimozáruční opravě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 25 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2016, před 8 lety

Petra Štětková

Znění stížnosti

Dobrý den,

ráda bych se dotázala na následující situaci. Přes obchod kasa.cz jsem uskutečnila nákup přes internet a po dobu jednoho roku bylo vše v pořádku. Problém nastal až v situaci, kdy se mi notebook rozbil (konkrétně zatuhlé panty a prasklé šasi). Produkt jsem samozřejmě poslala na reklamaci, která mi byla zamítnuta. Ze strany HP Tronic Zlín mi dorazila pouze informační sms, že reklamace byla zamítnuta a další informace včetně důvodu zamítnutí dorazí až uvnitř zásilky, až mi budou neopravený ntb vracet. Po převzetí a otevření balíku jsem zjistila, že servis HP Tronicu Zlín nabídl možnost placené mimozáruční dopravy, ke které jsem se měla vyjádřit do 14.9. (tato nabídka však dorazila až o týden později, a to 20.9.), když už jsem měla ntb u sebe. Po telefonním hovoru přímo se servisem jsem se dozvěděla, že nabídka byla ze strany HP Tronic Zlín zamítnuta, a to bez jakéhokoli pokusu mě informovat či dokonce získat můj souhlas. Tímto jsem se dostala do situace, že pokud budu mít o placenou mimozáruční opravu stále zájem, budu nucena hradit poštovné podruhé - a to kvůli neschopnosti zaměstnance reklamačního oddělení firmy HP Tronic Zlín. Navíc mi v tuto chvíli servis není schopen zaručit, že cena opravy bude stejná jako v předchozí nabídce, o které jsem nebyla informována - a cenu opravy mi jsou schopni vyčíslit až po odeslání ntb do servisu. Je vedení firmy HP Tronic Zlín uznalé a slušné natolik, že mi chybu svého zaměstnance vykompenzuje nabídkou bezplatné dopravy ntb od mé osoby do servisu?

P.S. Na zákaznickou linku jsem volala dva dny po sobě (telefonní hovory mě také něco stojí) a stále mi nikdo není schopen říct, jak tuto situaci firma hodlá vyřešit.


Požadované řešení

Omluva ze strany HP Tronic Zlín (popř. potrestání zodpovědného pracovníka) a nabídka bezplatné dopravy ntb od mé osoby do servisu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2016 13:58, před 8 lety

Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Pokud prodávající nebude znalecký posudek akceptovat, bude se muset spotřebitelka domáhat svého práva soudní cestou. Znalecký posudek by pak při soudním řízení posloužil jako důkazní prostředek.

Pokud kvůli pochybení zaměstnance společnosti nebyla spotřebitelce doručena nabídka na uzavření smlouvy o mimozáruční opravě notebooku, je vhodné obrátit se přímo na společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2017 20:19, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.