Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý podvečer obracim se sem když jsem chtěl vratit zboží kterého jsem se ani nedotkl vaše pracovnice mě sprostě odmitla že to nejde vratit ze by to bylo na odpis nic poškozeného nebylo a přesto mi to dnes vaše zaměstnankyně nechtěla vzit a ani se na to nechtěla podivat je to normální??? Jsem váš častý zákazník ale po tomhle už nebudu jedna se o kaufland v Chomutove ulice mostecká jsem šokován jak se chovají k zákazníkům co chtějí vratit zboží stalo se to dnes 26.9 v 18:45
Vrácení peněz
|
Tweet |
Spotřebiteli zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy (vrácení zboží), která byla uzavřena v kamenné provozovně tzv. bez udání důvodu. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákona a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky, kterým spotřebitel musí vyhovět. Je tedy důležité ověřit si, zda tuto možnost prodávající umožňuje a za jakých podmínek. Právo na odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebiteli s výjimkami náleží pouze při uzavírání smluv mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi zboží na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu).
Možnost odstoupit od smlouvy by měl spotřebitel pouze při porušení povinnosti prodejce plnit bez vad. Pokud by tedy zakoupené zboží vykazovalo vadu, lze ji následně u prodejce reklamovat ve lhůtě 24 měsíců od převzetí.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.