Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#12504Reklamace-vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2016, před 8 lety

Aleš Gombisek

Znění stížnosti

Dobrý podvečer obracim se sem když jsem chtěl vratit zboží kterého jsem se ani nedotkl vaše pracovnice mě sprostě odmitla že to nejde vratit ze by to bylo na odpis nic poškozeného nebylo a přesto mi to dnes vaše zaměstnankyně nechtěla vzit a ani se na to nechtěla podivat je to normální??? Jsem váš častý zákazník ale po tomhle už nebudu jedna se o kaufland v Chomutove ulice mostecká jsem šokován jak se chovají k zákazníkům co chtějí vratit zboží stalo se to dnes 26.9 v 18:45


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2016 12:06, před 8 lety

Spotřebiteli zákon nepřiznává právo na odstoupení od smlouvy (vrácení zboží), která byla uzavřena v kamenné provozovně tzv. bez udání důvodu. Tento benefit prodávající může poskytnout nad rámec zákona a může si za účelem vrácení zboží stanovit podmínky, kterým spotřebitel musí vyhovět. Je tedy důležité ověřit si, zda tuto možnost prodávající umožňuje a za jakých podmínek. Právo na odstoupení ve lhůtě 14 dnů spotřebiteli s výjimkami náleží pouze při uzavírání smluv mimo obvyklé obchodní prostory nebo při koupi zboží na dálku (např. prostřednictvím elektronického obchodu).

Možnost odstoupit od smlouvy by měl spotřebitel pouze při porušení povinnosti prodejce plnit bez vad. Pokud by tedy zakoupené zboží vykazovalo vadu, lze ji následně u prodejce reklamovat ve lhůtě 24 měsíců od převzetí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.9.2016 13:12, před 8 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2016 09:03, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2016 09:01, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.