Společnost


Alfréd s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12509Ukončení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2016, před 8 lety

Hana Adamcová

Znění stížnosti

Dne 12.4.2016 jsem tak trochu pod tlakem, nebo-li pod špatnými informacemi podepsala se společností sml. Smlouva o poskytování služeb do fitness studia. Pracovnici jsem upozorňovala, že jdu druhý den k lékaři a nevím zda mě cvičení doporučí, bylo mě sděleno, že není problém členství ukončit, přerušit. Také jsem upozorňovala, že já již z důvodu důchodového věku si neberu třeba doklad pracovní neschopnost ..."není problém!. Lékař mě cvičení nedoporučil takže jsem podala okamžitě výpověď ke dni 15.4.2016.
Následně proběhla opakovaná komunikace pře emailovou poštu, kde mě jednou tvrdili, že mám sml. od února, pak správně, že od dubna. Pak se začali odvolávat na obchodní podmínky, které si mám nalézt na internetových stránkách, kde píšou, že sml. nelze vypovědět a že budu platit. Obchodní podmínky jsem při podpisu neobdržela a kdybych tam viděla zmíněné podmínky, tak bych to nepodepsala. Nakonec mě bylo v červenci sděleno, že jsem nepodala písemnou výpověď, a že to mám udělat s kopii, kterou mě zašlou potvrzenou zpátky. podmínku jsem dodržela a opět mě 2x píšou, sml. nelze vypovědět a žádají celou částku, přestože jsem tam nebyla ani jednou.


Produkt

Členství v Contours studiu


Požadované řešení

Ukončení smlouvy k datu podání výpovědi a požadavek aby mě firma přestala vyhrožovat s poplatky a předání k vymáhání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2016 09:35, před 8 lety

Pokud byla uzavřena smlouva, jsou smluvní strany vázány právy a povinnostmi plynoucími ze smlouvy a jsou také zavázány k plnění (spotřebitelka je tedy povinna uhradit peněžní prostředky a podnikatel je povinen poskytnout služby, ke kterým se zavázal).

Ze zákona je možné smlouvu jednostranně zrušit odstoupením nebo výpovědí. Odstoupit od smlouvy je možné, pokud by druhá strana porušila svou smluvní povinnost podstatným způsobem (například by neumožnila spotřebitelce přístup ke službě).

Z obchodních podmínek společnosti nevyplývá, že by provozovatel fitness klubu umožňoval odstoupení od smlouvy ze strany klienta. Umožňuje pouze za určitých podmínek přerušení členství. Nárok na odstoupení od smlouvy nemá spotřebitelka v tomto případě ani na základě zákona. Ze stížnosti nevyplývá, zda byla smlouva uzavřena po internetu nebo přímo ve fitness klubu. Obecně platí, že pokud je uzavřena smlouva přes internet, má spotřebitel možnost do 14 dnů od smlouvy odstoupit. Pokud ovšem uzavírá smlouvu, jejímž předmětem je využití volného času, a pokud toto využití volného času je omezeno nějakým časovým obdobím, nemá právo od smlouvy do 14 dnů odstoupit, ani když takovou smlouvu uzavře přes internet (§ 1837 pís. j).

Z obchodních podmínek dále vyplývá, že ve výjimečných případech umožňuje provozovatel převod členství na jinou osobu. Spotřebitelka by mohla využít této varianty.

Vypovědět smlouvu je možné pouze v případě, pokud si tuto možnost smluvní strany v závazku sjednaly. Bude proto záležet, jaké smluvní podmínky byly sjednány. Zákon však neumožňuje smlouvu zrušit, pokud jedna ze smluvních stran nemůže využít plnění, které jí poskytuje druhá strana (překážka je na straně, která plnění přijímá). Zrušení smlouvy, na základě nemožnosti přijetí plnění ze zdravotních důvodů, právo neupravuje. Zrušení smlouvy z tohoto důvodu je spíše předmětem morálky.

Spotřebitelka by také mohla namítat neplatnost smlouvy, pokud by byla uvedena druhou stranou v omyl o rozhodující okolnosti. Spotřebitelka však musí tuto skutečnost prokázat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2017 05:07, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.