Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#1251Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

27 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2013, před 11 lety

Václav Šesták

Znění stížnosti

Dne 8.10.2013 jsem podal reklamaci na mobilní telefon, zakoupený a řádně zaplacený dne 25.10.2011 na pobočce v Plzni. Přestal fungovat mikrofon a zároveň se objevil problém s nabíjením. Dne 31.10.2013 jsem obdržel email, že je reklamace zamítnuta, protože dle autorizovaného servisu je zařízení po záruce a že mám do tří dnů odpovědět, zda si zaplatím opravu. Na odpověď z 1.11.2013, že reklamace byla podána v záruční době a že z tohoto důvodu žádám bezplatnou opravu, výměnu telefonu, případně vrácení kupní ceny, jsem doposud odpověď nedostal.


Produkt

Mobilní telefon Gigabyte GSmart G 1345, sériové číslo FBG8Y4700075


Požadované řešení

Bezplatná oprava reklamovaných vad


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.11.2013 09:08, před 11 lety

Vážený pane Šestáku,

Vaše reklamace byla uznána jako záruční a byla provedena oprava vady.

Zařízení je připraveno momentálně k vyzvednutí.

S pozdravem,

Jan Melicherík
Manažer reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.12.2013 01:59, před 11 lety


Václav Šesták

Hodnocení:

Komentář: 14.11.2013 jsem obdržel email s oznámením, že telefon je opraven a k vyzvednutí na provozovně. Děkuji Alze za vyřešní i portálu www.vasestiznosti.cz za pomoc při řešení daného problému.