Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dne 8.10.2013 jsem podal reklamaci na mobilní telefon, zakoupený a řádně zaplacený dne 25.10.2011 na pobočce v Plzni. Přestal fungovat mikrofon a zároveň se objevil problém s nabíjením. Dne 31.10.2013 jsem obdržel email, že je reklamace zamítnuta, protože dle autorizovaného servisu je zařízení po záruce a že mám do tří dnů odpovědět, zda si zaplatím opravu. Na odpověď z 1.11.2013, že reklamace byla podána v záruční době a že z tohoto důvodu žádám bezplatnou opravu, výměnu telefonu, případně vrácení kupní ceny, jsem doposud odpověď nedostal.
Mobilní telefon Gigabyte GSmart G 1345, sériové číslo FBG8Y4700075
Bezplatná oprava reklamovaných vad
|
Tweet |
Vážený pane Šestáku,
Vaše reklamace byla uznána jako záruční a byla provedena oprava vady.
Zařízení je připraveno momentálně k vyzvednutí.
S pozdravem,
Jan Melicherík
Manažer reklamací
Hodnocení:
Komentář: 14.11.2013 jsem obdržel email s oznámením, že telefon je opraven a k vyzvednutí na provozovně. Děkuji Alze za vyřešní i portálu www.vasestiznosti.cz za pomoc při řešení daného problému.