Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den,
dne 26.9.2016 jsem měla v plánu koupit určitý typ meteostanice. Shodou náhod se mi do ruky dostaly noviny s názvem Metro, kde byla reklama Alzy na slevy na různé výrobky platné ode dne 26.9.2016 a ona konkrétní meteostanice byla zlevněná. Kolem 16:00 ten samý den jsem do Alzy v Holešovicích jela a zjistila jsem, že slevy uvedené v novinách nejsou promítnuté na webových stránkách Alzy. Na informacích jsem ukázala reklamu v novinách a bylo mi řečeno od 4 různých zaměstnanců, že je to chyba tisku, že se to stává často a že platné jsou ceny uvedené na internetových stránkách. Nadřízený nám zavolám nebyl s odůvodněním, že toto nikdo řešit nebude a že jde jen o pár stovek. Chtěla bych dělat na informacích v Alze, když nemusí řešit pár stovek!!! Noviny si na informacích ponechali s tím, že to předají dál, když už to viděla celá Praha, ale že se na ceně nic nezmění. Meteostanici jsem zakoupila za normální cenu a za dvě hodiny jsem zjistila, že všechny výrobky uvedené v novinách zlevnili. Tento celý přístup k zákazníkovi mi přišel poněkud smutný. V Alze jsme nakupovali rádi a často, ale s tím je teď konec.
Sencor
Požaduji alespoň omluvu, jelikož je mi naprosto jasné, že rozdíl od zlevněného zboží mi nikdo nevrátí!
|
Tweet |
Příslušným orgánem, na něž by se měl spotřebitel obrátit v případě, že má podezření, že se podnikatel dopustil klamavé reklamy šířené prostřednictvím tisku v novinách Metro, je krajský živnostenský úřad (na území Prahy živnostenský odbor Magistrátu hlavního města Prahy) příslušný podle sídla nebo místa podnikání zadavatele reklamy.
Podle § 2 odst. 1 písm. c) zákona o regulaci reklamy se zakazuje reklama, která je zároveň nekalou obchodní praktikou. Nekalé obchodní praktiky definuje zákon o ochraně spotřebitele v § 4 a následujících. Jedná se o klamavé a agresivní obchodní praktiky. Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Klamavou je taková obchodní praktika, při níž je použit nepravdivý či zavádějící údaj.
Vážená paní Berendová,
velmi se Vám omlouvám za vzniklou situaci. Prosím, zašlete mi číslo jakékoliv předchozí objednávky, abych si Vaši registraci mohla dohledat v systému a spojit se s Vámi interně. Vzpomenete si prosím, o jaký model meteostanice se jednalo konkrétně? Ráda toto nedopatření pro Vás napravím.
Předem děkuji a přeji pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Dobrý den,
jednalo se o následující model meteostanice: Sencor SWS 200 GN a předchozí uskutečněná objednávka byla například 2162867665 (uživatelské jméno: info@hadog.cz)
S pozdravem
Berendová
Vážená paní Berendová,
děkuji moc za upřesnění. Podařilo se mi dohledat všechny podrobnosti akce včetně vzhledu letáku a velmi se Vám omlouvám za nesrovnalost.
Rozdíl v ceně Vám ráda vrátím. Pokud u nás plánujete před Vánoci nákup, ráda Vám jej spolu s malým bonusem zašlu s emailem formou dárkového poukazu, který není podmíněný žádnou minimální výší nákupu. Případně mi zašlete číslo účtu, postarám se o převedení částky přímo Vám.
Předem děkuji a přeji pěkný víkend,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Dobrý den,
velice Vám děkuji za kladné vyřízení. Uvítám dárkový poukaz s malým bonusem. Email je: berendova.adela@seznam.cz
Děkuji
Berendová
Vážená paní Berendová,
děkuji moc za zprávu, před malým okamžikem jsem Vám poukaz odeslala na emailovou adresu.
Přeji hezký den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Hodnocení: