Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#12511Stížnost na jednání se zákazníkem + neochota

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2016, před 8 lety

Adéla Berendová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 26.9.2016 jsem měla v plánu koupit určitý typ meteostanice. Shodou náhod se mi do ruky dostaly noviny s názvem Metro, kde byla reklama Alzy na slevy na různé výrobky platné ode dne 26.9.2016 a ona konkrétní meteostanice byla zlevněná. Kolem 16:00 ten samý den jsem do Alzy v Holešovicích jela a zjistila jsem, že slevy uvedené v novinách nejsou promítnuté na webových stránkách Alzy. Na informacích jsem ukázala reklamu v novinách a bylo mi řečeno od 4 různých zaměstnanců, že je to chyba tisku, že se to stává často a že platné jsou ceny uvedené na internetových stránkách. Nadřízený nám zavolám nebyl s odůvodněním, že toto nikdo řešit nebude a že jde jen o pár stovek. Chtěla bych dělat na informacích v Alze, když nemusí řešit pár stovek!!! Noviny si na informacích ponechali s tím, že to předají dál, když už to viděla celá Praha, ale že se na ceně nic nezmění. Meteostanici jsem zakoupila za normální cenu a za dvě hodiny jsem zjistila, že všechny výrobky uvedené v novinách zlevnili. Tento celý přístup k zákazníkovi mi přišel poněkud smutný. V Alze jsme nakupovali rádi a často, ale s tím je teď konec.


Produkt

Sencor


Požadované řešení

Požaduji alespoň omluvu, jelikož je mi naprosto jasné, že rozdíl od zlevněného zboží mi nikdo nevrátí!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2016 10:44, před 8 lety

Příslušným orgánem, na něž by se měl spotřebitel obrátit v případě, že má podezření, že se podnikatel dopustil klamavé reklamy šířené prostřednictvím tisku v novinách Metro, je krajský živnostenský úřad (na území Prahy živnostenský odbor Magistrátu hlavního města Prahy) příslušný podle sídla nebo místa podnikání zadavatele reklamy.

Podle § 2 odst. 1 písm. c) zákona o regulaci reklamy se zakazuje reklama, která je zároveň nekalou obchodní praktikou. Nekalé obchodní praktiky definuje zákon o ochraně spotřebitele v § 4 a následujících. Jedná se o klamavé a agresivní obchodní praktiky. Obchodní praktika je nekalá, je-li jednání podnikatele vůči spotřebiteli v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil. Klamavou je taková obchodní praktika, při níž je použit nepravdivý či zavádějící údaj.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.10.2016 13:03, před 8 lety

Vážená paní Berendová,

velmi se Vám omlouvám za vzniklou situaci. Prosím, zašlete mi číslo jakékoliv předchozí objednávky, abych si Vaši registraci mohla dohledat v systému a spojit se s Vámi interně. Vzpomenete si prosím, o jaký model meteostanice se jednalo konkrétně? Ráda toto nedopatření pro Vás napravím.

Předem děkuji a přeji pěkný den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.10.2016 06:37, před 8 lety


Adéla Berendová

Dobrý den,

jednalo se o následující model meteostanice: Sencor SWS 200 GN a předchozí uskutečněná objednávka byla například 2162867665 (uživatelské jméno: info@hadog.cz)

S pozdravem
Berendová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.10.2016 14:53, před 8 lety

Vážená paní Berendová,

děkuji moc za upřesnění. Podařilo se mi dohledat všechny podrobnosti akce včetně vzhledu letáku a velmi se Vám omlouvám za nesrovnalost.

Rozdíl v ceně Vám ráda vrátím. Pokud u nás plánujete před Vánoci nákup, ráda Vám jej spolu s malým bonusem zašlu s emailem formou dárkového poukazu, který není podmíněný žádnou minimální výší nákupu. Případně mi zašlete číslo účtu, postarám se o převedení částky přímo Vám.

Předem děkuji a přeji pěkný víkend,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
31.10.2016 07:11, před 8 lety


Adéla Berendová

Dobrý den,

velice Vám děkuji za kladné vyřízení. Uvítám dárkový poukaz s malým bonusem. Email je: berendova.adela@seznam.cz

Děkuji
Berendová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.11.2016 10:23, před 8 lety

Vážená paní Berendová,

děkuji moc za zprávu, před malým okamžikem jsem Vám poukaz odeslala na emailovou adresu.

Přeji hezký den,

Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2016 09:44, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.12.2016 10:35, před 8 lety


Adéla Berendová

Hodnocení: