Společnost


WACHAL MORAVIA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12515Neuznana reklamace na stav a sluzby zarizeni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 24 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2016, před 8 lety

MICHAELA MASKOVA

Znění stížnosti

Skupina 4 lidi, pobyt 16.- 21.08 2016.1xstandart pokoj,1xkomfort apartma.Stav hotelu,pokojove vybaveni a sluzby vubec neodpovvidaji informacim na webovych strankach hotelu a spolecnosti Wachal a propagacnimu materialu.Mame dojem,ze tady jde o klamani zakaznika.Sokujici nehygienicke podminky v restauraci.Vsichni jsme po konzumaci snidane trpeli extremne silnymi strevnimi potizemi a zvracenim. Spinave prostory ve Wellness.Na pokojich chybi na oknech zavesy,spousta nefunkcnich zalezitosti,hotel neodpovida 3* hodnoceni atd.Problemy jsme se snazili resit v prubehu a opet na konci pobytu s vedouci p.Samanta Kopecka.Zadali jsme o financni kompenzaci, vraceni penez za nehodnotne sluzby a klamani zakaznika.Neuspesne.Jen nam nepocitali poplatky za wellness a 1xveceri.Pani Kopecka nam rekla,ze Sporthotel pry neni hotel, ale horska chata a nove renovovane pokoje byly renovovane pred 10 lety.Psala jsem 2x na hotel a spolecnost Wachal, ale nikdo se mi zatim neozval a nevyjadril ke stiznosti.


Požadované řešení

Za pobyt (ubytovani+snidane) jsme zaplatili za 4 osoby Kc 17 560.
Tato castka absolutne neodpovida stavu zarizeni a sluzbam. Pozadujeme financni kompenzaci a omluvu od vedeni za zpusobene zdravotni problemy.Spolecnost Wachal by mela zmenit informace pro hosty, aby odpovidaly skutecnosti a dale neklamat verejnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.9.2016 07:22, před 8 lety

Mezi stranami byla uzavřena smlouva o ubytování. Ubytovateli vyplývá z § 2328 občanského zákoníku povinnost poskytnout ubytovanému ubytovací prostor ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistit mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním.

Ubytovatel odpovídá za řádné splnění závazku, zejména je zavázán plnit bez vad s vlastnostmi vymíněnými nebo obvyklými. Povinností ubytovatele je předat prostory tak, aby bylo možné je nerušeně užívat. Pokoj musí odpovídat kvalitou předchozí domluvě. Součástí domluvy je i to, co od ubytování spotřebitel důvodně očekával. Pokud byl spotřebitel například nalákán na fotografie pokoje s výhledem a koupelnou, je taková informace jako součást nabídky pro provozovatele závazná. Neodpovídá-li ubytování domluvě nebo běžným standardům, je třeba požadovat nápravu. Pokud ji ubytovatel nesjedná, má spotřebitel právo na slevu. Lze požadovat slevu z kupní ceny ve výši, která je přiměřená vadám poskytované služby.

Pokud tedy nebyla služba poskytnuta ve sjednané jakosti, může spotřebitel službu reklamovat. Obchodník je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Obchodník je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.

Obchodník nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.

Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který ji může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu

Na žádost spotřebitele je ubytovatel povinen vydat doklad o poskytnutí služby s uvedením data poskytnutí služby, specifikací služby a její cenou, spolu s identifikačními údaji ubytovatele obsahujícími jméno a příjmení nebo název nebo obchodní firmu, případně název ubytovatele a jeho identifikační číslo osoby. Za toto porušení zákona můžou dozorové orgány (tj. živnostenský úřad, česká obchodní inspekce) uložit ubytovateli pokutu.

Rozchází-li se poskytnuté informace podnikatelem o vlastnostech pobytu obsažené v katalogu, popř. v prezentaci na webových stránkách, se zjištěným stavem na místě (vybavení pokoje aj.), mohl by spotřebitel zvážit podání podnětu státnímu dozorovému orgánu České obchodní inspekci pro podezření na použití nekalé obchodní praktiky při nabízení pobytu podnikatelem.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů v rámci hotelového stravování lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2017 20:09, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.