Společnost


SALES 4 PORTAL LTD

Počet nahlášených stížností:167
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#12522Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2016, před 8 lety

marie šůrová

Znění stížnosti

Dne 13.5.2016 jsem pres slevovy portal objednala mobilni telefon
Vybaveny 4,5 palcovy telefon C3000 na 2 SIM karty.
Telefon jsem zaplatila ve výši 1990,- kč. Bylo to po jejich uvedene slevě.
Od toho dne již mnohokrat jsem je upozornila na nedodaní zboži. Tvrdili,že zboži jde z Anglie,pak že ho odesilají a stale nic .
Byla jjsem i v telefonnim kontaktu s člověkem t.c..721036969,ktery zastupoval Just joy,ktera zaštiťovala výše uvedený portal.
Ten tvrdil,ze to zařidí. Nyni už nezveda telefon. Prodělala jsem i za telefon spoustu peněz. Vim jsem hloupá,že jsem zaplatila předem.
Všechny emaily mám uloženy.


Produkt

vybaveny mobilni telefon 4,5palcovy C3000 na 2 SIM


Požadované řešení

Žadám o vrácení peněz nebo zaslání mobilu. Děkuji.
P.s.za tu dobu bych si ho zasloužila snad zadarmo :-)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2016 14:06, před 8 lety

Kupní smlouva byla uzavřena a prodávající má povinnost dodat objednané zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu spotřebitelkou, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Až po uplynutí této lhůty se subjekt ocitá v prodlení a je nutné mu určit dodatečnou lhůtu k plnění.

To znamená, že spotřebitelka by měla prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitelka od smlouvy odstoupila (§ 1978 odst. 2 obč. zák.). Dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění lze poskytnout i mlčky. Po jejím marném uplynutí může spotřebitelka od smlouvy odstoupit.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebitelce tedy odstoupením vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou) na adresu uvedenou v obchodních podmínkách společnosti jako korespondenční pro ČR: SALES 4 PORTAL LTD, Poštovní přihrádka 5, 700 39 Ostrava 39. V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Velké Británii), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace ve smírném řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitelka k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitelka obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti lze uvědomit orgány činné v trestním řízení, které provedou příslušná šetření. Trestní oznámení může spotřebitelka podat na všech služebnách Policie ČR nebo na státním zastupitelství, a to písemně nebo ústně do protokolu. V rámci trestního oznámení je vhodné požádat úřady o informaci, jak bylo s oznámením naloženo. V této fázi je také vhodné vznést požadavek na náhradu škody vůči pachateli.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2016 08:51, před 8 lety

Od spotřebitelky jsme obdrželi následující vyjádření:

"Po vaší intervenci jsem telefon již dostala. Děkuji za skvělou práci."

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme, neboť bylo dosaženo požadovaného řešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.