Společnost


AQUA GLOBAL, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12524Nedodany tovar napriek uhradenej predfakture pred 3 mesiacmi, neuznanie reklamacie

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2016, před 8 lety

Zoltan Rakoczi

Znění stížnosti

Objednali sme si dodavku kupelne na kluc od firmy Aquaglobal s.r.o. v Novych Zankoch. Po vybere materialu, nam boli vystavene 3 predfaktury, zoznam a ceny materialu a tovaru mame v emailoch. 7.6. sme uhradili poslednu 3. fakturu.
Firma poslala 2 obkladacov, ktory vypytali "zalohu" 2x300 Eur, doklad nam firma nevystavila.
Sprchovy kut vsak jeden z obkladacov nalepil sedym lepidlom, co presvitalo cez priesvitnu mozaiku.
Pani Fillerova povedala ze to musi ist dole, a ze novu mozaiku zaplati obkladac, ked to pokazil.
Potom prisiel uz len 1 z obkladacov, priniesol novu mozaiku, ktora vsak je polozena neesticky - krivo.
2 mesiace potom, co sme uhradili poslednu fakturu, sme sa rozhodli ze uz nemozeme dalej cakat, a nedodany tovar uz nechceme, ze odstupujeme od zmluvy a nech nam vrati Aquaglobal peniaze za nedodany tovar (8.8. emailom). Po telefone sme sa dohodli ze pridem do predajne, vyzdvihnem co maju na poredajni, a co nemaju, nam vratia peniaze.
Pani Fillerova tam zial nebola, telefon nedvihala. Poslala potom rozpocitanie do mailu. Na ten email sme jej obratom reagovali (16.8.2016), a upravili vypocet podla skutocnosti. Tu nam vyratala ze nam vrati 900 Eur, ale pre obkladaca nam strhne 480 Eur (pricom dohoda bola ze 300 uz dostal, doplatit sme mali len 180).
Potom som sa uz mesiac nedovolal pani Fillerovej, nedvihala telefon, nezavolala ani raz naspat.
Zaroven sme mali objednany sprchovy kut za 1022 Eur, ktory tiez stale nie je dodany.

Po asi 50 pokusoch dovolat sa do predajne alebo pani Fillerovej, poslala postou finalnu Fakturu, kde nam fakturuje vsetok tovar, aj ten nedodany (z predoslych 3 predfaktur), a zaroven aj mozaiku ktoru priniesli na opravu, a nemali sme ju platit (povodne sme zaplatili 91 ks mozaiky (1132.26 bez DPH)). Na Fakture nam priratala dalsich 75 balikov mozaiky (1358 eur miesto zhruba 700).

Splatnost poslednej faktury je 27.9. a vychadza to ze nam firma vrati 136 eur. Pritom nam dlzia 1788, z toho dvere na sprchovy kut za 1022 sme ochotny prevziat, ak bol objednany pred 8.8. Tu som pytal cislo objednavky od dovatavela, a zmenu dodacej adresy priamo k nam, a nie do kupelnoveho studia. Zial uz 3 mesiace firma nereaguje, ma voci nam dlhy vo vyske 1788 Eur, a nevybavenu reklamaciu na neestiticke a odflaknute polozenie mozaiky v sprchovom kute.


Požadované řešení

- vratenie penazi za nedodany tovar vo vyske 1788 Eur
- vybavenie reklamacie - oprava sprchoveho kuta, alebo primerana financna kompenzacia. V opacnom pripade sme nuteni opravu dat vykonat inej firme z vlastnych prostriedkov, a nahradu si budeme vymahat sudne.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2016 16:19, před 8 lety

Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo (koupelna na klíč). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Zároveň obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitel by v takovém případě mohl po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla ve smlouvě sjednána. Spotřebitel by také měl zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty platí, že spotřebitel od smlouvy odstoupil. Smlouva by se v takovém případě rušila od počátku a zhotovitel je povinen spotřebiteli vrátit peněžní prostředky.

Pokud bylo dílo dokončeno, ale vykazuje vady (dílo neodpovídá smlouvě), je nutné uplatnit reklamaci. Spotřebitel má 24 měsíců od převzetí díla k uplatnění práva z vadného plnění. Pokud dílo nemá vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají očekávat, má spotřebitel právo na odstranění vady opravou. Nelze-li odstranit vadu opravou, může od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Bylo-li dílo úspěšně reklamováno, má spotřebitel právo domáhat se náhrady nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace. Mezi takové náklady patří i výdaje za demontáž a montáž věci.

Nebude-li spotřebiteli ze strany společnosti vyhověno, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při Slovenské obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2017 16:18, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.