Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Zakoupil jsem několik piv Staropramen v Penny ve Bzenci 28.9. v 14.19. Na cenovce nad zbožím byla cena 9.90.za kus. Při placení na mě bylo požadováno za každý kus 11.90. Když jsem na to upozornil pokladní, tak mě bylo řečeno že to tak není.Zavolala další prodavačku, ať se jde podívat na cenu. Přišla s tím, že je to sice napsané ale cena je jiná a to ta že prý ta cena platila do včerejška. Jak tomu mám rozumět jinak než, že je to podvod na lidi? Proč to tam bylo ve středu, když údajně akce končila v úterý? Přitom Penny si všude dává reklamu že "hezky česky". Mám tomu rozumět jako, že hezky okrádá nebo klame spotřebitele? S pozdravem M.Mihulka
Prodavačky za nic nemůžou k zodpovědnosti bych vedl vedoucí.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.