Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#12525Klamání spotřebitele

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 22 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.09.2016, před 8 lety

Miroslav Mihulka

Znění stížnosti

Zakoupil jsem několik piv Staropramen v Penny ve Bzenci 28.9. v 14.19. Na cenovce nad zbožím byla cena 9.90.za kus. Při placení na mě bylo požadováno za každý kus 11.90. Když jsem na to upozornil pokladní, tak mě bylo řečeno že to tak není.Zavolala další prodavačku, ať se jde podívat na cenu. Přišla s tím, že je to sice napsané ale cena je jiná a to ta že prý ta cena platila do včerejška. Jak tomu mám rozumět jinak než, že je to podvod na lidi? Proč to tam bylo ve středu, když údajně akce končila v úterý? Přitom Penny si všude dává reklamu že "hezky česky". Mám tomu rozumět jako, že hezky okrádá nebo klame spotřebitele? S pozdravem M.Mihulka


Požadované řešení

Prodavačky za nic nemůžou k zodpovědnosti bych vedl vedoucí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2016 16:26, před 8 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2017 21:11, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.