Společnost


Zauer David

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1253Reklamace zakoupeného vysavače

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2013, před 11 lety

Václav Janda

Znění stížnosti

U DAVIDA ZAUERA IČO:88220427 JSEM SI ZAKOUPIL DNE 19.6.2013 UKLID SYSTEMU /vysavač/,INDUKCE I,KONVEKTOMAT VŠE V ČÁSTCE 29990,- Kč.
ZBOŽÍ JSEM PŘIVEZL DOMŮ VYBALIL A ZAPOJIL VYSAVAČ.VYSAVAČ NENÍ FUNKČÍ.SNAŽIL JSEM SE DOVOLAT PRODEJCI NA MOBIL UVEDENÝ NA KUPNÍ SMLOUVĚ.MOBIL STÁLE NEDOSTUPNÝ.PRODEJCI JSEM ZASLAL PISEMNOU REKLAMACI NA ADRESU UVEDENÉ NA KUPNÍ SMLOUVĚ:DAVID ZAUER,J.PAYERA 1728,TEPLICE PSČ:41501.DOPORUČENÝ DOPIS SE MI VRÁTIL JAKO NEDORUČITELNÝ ADRESÁT SI DOPIS NEVYZVEDL NA POŠTĚ.


Produkt

UKLID SYSTEMU UPRIGHT VACUUM CLEANER PF314


Požadované řešení

CHCI REKLAMOVAT ZAKOUPENÉ ZBOŽÍ,ALE NEDAŘÍ SE MI PRODEJCE ZKONTAKTOVAT


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2013 15:13, před 11 lety

Dle § 49 občanského soudního řádu nevyzvedne-li si adresát písemnost ve lhůtě 10 dnů ode dne, kdy byla připravena k vyzvednutí, považuje se písemnost posledním dnem této lhůty za doručenou, i když se adresát o uložení nedozvěděl.
Pokud spotřebitel tedy prokazatelným způsobem reklamoval zboží v záruční lhůtě (např. doporučeným dopisem) a prodejce si takovou písemnost nevyzvedl, tak 10.dnem je tato písemnost doručená, i když se s jejím obsahem neseznámil.
Prodejce je pak povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění (účinků doručení) dle § 19 odst.3 zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud tuto lhůtu nedodrží, tak má spotřebitel práva jako by šlo o neodstranitelnou vadu.
Tedy právo od smlouvy odstoupit nebo právo výměny věci za novou. Z těchto variant si vybírá spotřebitel.
Spotřebitel tak může tedy mimo jiné od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení celé finanční částky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 11:12, před 10 lety

Subjekt Zauer David se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjekt předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.