Společnost


SALES 4 PORTAL LTD

Počet nahlášených stížností:167
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#12530Bez komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 21 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2016, před 8 lety

ANDREA TRLICOVÁ

Znění stížnosti

Dobrý den, před rokem v srpnu jsem si objednala voucher přes Amplion.cz na Smartphon C5000 od firmy Sales 4 Portal za 2 500kč.Došel mi celkem rychle i komukace byla v pořádku. Přesně po roku mi v mobilu přestal fungovat zvuk, tak jsem se spojila e-mailem s firmou. Poslala jsem tedy mobil i s doklady na reklamaci 17.8. Do dnešní doby vůbec žádná odezva, na e-mail nereagují. Dívala jsem se, že nejsem jediná, tak se přidávám k nespokojeným zákazníkům.
Děkuji


Produkt

Rychlý 5palcový telefon C5000


Požadované řešení

Nejlépe vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2016 21:54, před 8 lety

V případě reklamace zboží, je prodávající povinen dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který jí může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.2.2017 21:02, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.