Počet nahlášených stížností: | 167 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, před rokem v srpnu jsem si objednala voucher přes Amplion.cz na Smartphon C5000 od firmy Sales 4 Portal za 2 500kč.Došel mi celkem rychle i komukace byla v pořádku. Přesně po roku mi v mobilu přestal fungovat zvuk, tak jsem se spojila e-mailem s firmou. Poslala jsem tedy mobil i s doklady na reklamaci 17.8. Do dnešní doby vůbec žádná odezva, na e-mail nereagují. Dívala jsem se, že nejsem jediná, tak se přidávám k nespokojeným zákazníkům.
Děkuji
Rychlý 5palcový telefon C5000
Nejlépe vrácení peněz
|
Tweet |
V případě reklamace zboží, je prodávající povinen dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.
Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který jí může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.