Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, chtěl bych upozornit na nevhodné jednání pracovníků výše uvedené pobočky. Dne 27. 9. 2016 v 16,30 hodin jsem se dostavil již po několikáté na tuto pobočku, abych požádal o zrušení služby pevná linka, internet a O2 Tv. Při mých minulých návštěvách mi bylo vždy sděleno, že tuto službu mám na IČO a z tohoto důvodu lze provést odhlášení pouze přesně 42 dnů před ukončením smlouvy. Dne 27. 9. 2016 kolem 10 hodiny se mi ozvala pracovnice centra v Ostravě. Sdělila mi, že odhlášení služby mohu provést v tento den nikoliv 42 dnů před ukončením smlouvy. Po příchodu na prodejnu jsem pracovníka požádal o zrušení služeb. Pracovník označený konzultant O2 vytočil jisté číslo a nechal je vyzvánět. Po určité době hovor ukončil. Vytočil znovu nějaké číslo a po ozvání příjemce mi hovor předal. Nebudu se vyjadřovat k jednání pracovníka na telefonu - máte možnost si hovor přehrát a udělat si závěr. Mezitím obsluhující pracovník odešel do jiné místnosti, takže po ukončení hovoru jsem neměl komu telefon předat. Zaklepal jsem a vyšla jiná pracovnice. Nejdříve mi sdělila, že budu muset zaplatit i pokutu za zrušení nobilního čísla. Tuto službu jsem nepožadovat. Pracovnici jsem nestál ani za to aby se zeptala co požaduji. Nadále mně nechala čekat - nevím na co. Po delší době se rozhodla, že mi vypíše požadovaný doklad o zrušení, s tím že budu muset zaplatit pokutu cca 1000,- Kč za set-top-box, který jsem měl sebou a chtěl jej vrátit. Do smlouvy uvedla, že jsem provedl výpověď bez udání důvodu a set-top-box nevrátil. Dokument jsem podepsal z důvodu, že jsem již nechtěl vést další nesmyslné debaty. Závěrem musím říci, že jednání pracovníků značně poškodilo firmu. Já osobně si již od firmy nic nepořídím a svůj mobil v nejbližší vhodné době převedu k jinému operátorovi. Hezký den Ing. Moravec
Potrestání vedoucího pobočky a příslušných pracovníků.
|
Tweet |
V daném případě je třeba se řídit všeobecnými obchodními podmínkami poskytovatele služby O2, které jsou nedílnou součástí konkrétní uzavřené smlouvy.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním zaměstnanců společnosti, doporučujeme to řešit rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně často bývá obtížné zjistit a prokázat, jak se celá situace udála.
Byla-li výpověď smlouvy o poskytování telekomunikačních služeb potvrzena společností, skončí závazek uplynutím výpovědní doby. Nebyl-li po uplynutí výpovědní doby závazek ukončen, měl by spotřebitel postup společnosti reklamovat.
Hezký den,
velice mne vaše negativní zkušenost mrzí, proto bych ráda celou záležitost prověřila, budu k tomu však potřebovat nějaký identifikační údaje, podle kterého si budu moci vaše služby a kontaktní historii dohledat. Následně předám požadavek na poskytnutí zpětné vazby ze strany vedoucího prodejny.
Poprosím tedy o doplnění IČ anebo čísla rušené přípojky.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den, číslo rušené přípojky a s ním spojených služeb je 495263721. Hezký víkend Ing. Moravec
Hezký den,
mrzí mne, pokud jste při komunikaci s našimi pracovníky nabyl negativního dojmu, nicméně kolegové postupovali dle předepsaných postupů, tedy pokud bylo zapotřebí například chvíli vyčkat, mohlo to být z důvodu, že pracovník na prodejně zpracovával vše v systémech.
Hovor jsem naslechla a také v něm jsem nezaznamenala žádné pochybení.
Výpověď byla zpracována tak, jak jste požadoval, byly zrušeny všechny pevné služby a mobilní služby ponechány, pokud se pracovnice přeřekla a uvedla informaci o rušení mobilních služeb, omlouvám se za to.
Věřím však, že nakonec bylo vše vyřešeno k vaši spokojenosti.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den, vaše informace jsou trochu zkreslené. V době, kdy mně pracovnice nechala čekat, nezpracovávala nic v systému ani nevykonávala žádnou jinou práci. Pokud postup pracovníka považujete za správný, tak doufám, že od firmy O2 již nebudu žádné služby potřebovat. Hezký den Ing. Moravec
Hezký den,
omlouvám se, pokud jste musel čekat, i přestože nebyl náš pracovník vytížen řešením vaši záležitosti či požadavku jiného zákazníka. Takovou situaci lze jen těžko objektivně posoudit, jelikož jsem tomu nebyla přítomna.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý den, je to prostě tak. V minulé odpovědi píšete, že jste hovor "naslechla". Nevím co tento termín znamená. V této odpovědi píšete, že jste nebyla přítomna. Je vidět, že komunikace s Vámi je jako boj s větrnými mlýny. Hezký den Ing. Moravec
Hezký den,
na prodejně jste byl za pomoci tamních pracovníků spojený s operátorem na lince pro rušení služeb, tento hovor jsem poslechla a nezaznělo v něm žádné pochybení.
Nicméně chování pracovníků přímo na prodejně nemám možnost objektivně posoudit, jelikož jsem tomuto řešení nebyla přítomna.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Dobrý večer, opravdu již nemám k tomu co dodat. Z vašeho vyjádření je mi jasné, že operátor má pouze jednu povinnost - vnuti zákazníkovi odhlašované služby, případně ještě další. Jakým způsobem to provede není rozhodující. Takže závěrem mohu pouze kostatovat, že v listopadu příštího roku provedu odhlášení paušálu mobilního telefonu. Pokud budu muset znovu podstoupit stejnou proceduru, budu na ni již morálně připravern a s operátoorem nepovedu žádnou diskusi. Hezký večer Ing. Moravec
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.