Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Dobrý den, vážení,
rád bych vás požádal o pomoc s vyřízením reklamace mobilního telefonu MyPhone Hammer Iron černý Dual SIM, který jsem si zakoupil v int.obchodě Alza.cz dne 20.1.2016 (datum se může o jeden či dva dny rozcházet, protože jsem fakturu přiložil k reklamovanému telefonu a nemohu jej ověřit).
Telefon jsem poprvé odeslal k reklamaci již 31.3.2016 a to z důvodu ztráty schopnosti připojení k síti z obou slotů. K této ztrátě docházelo postupně. Naposledy, popáté jsem ho odeslal k opravě dne 9.9. 2016.
O problém jsem se zajímal a zjistil, že mobilní telefon funguje za podpory 3G sítě pouze ve velkých městech. Na vesnici bohužel ne.
Na přání servisního technika jsem nahrál video, které na nahrávce jasně prokázalo vadu telefonu v porovnání s dvěma funkčními telefony. Flash disk jsem přiložil k telefonu při třetím odeslání do servisní opravy.
Internetový obchod reaguje pokaždé stejně. Reklamaci zamítá, protože se údajně neprojevila závada a doporučuje výměnu sim karty.Nahrávku z flash disku nekomentovala.Děkuji za vaši snahu.
S pozdravem
Petr Kirchner
MyPhone Hammer Iron černý Dual SIM, výdejní číslo reklamace ASRE16255987r
Protože internetový obchod projevil minimální snahu při řešení reklamace, přeji si vrátit peníze.
|
Tweet |
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Vážený pane Kirchnere,
velmi mě mrzí, že autorizovaný servis Vaši opakovanou reklamaci neuznal. Prověřovala jsem veškeré podklady a vzhledem k průkaznosti vady, kterou jste zdokumentoval, jsem pro Vás zajistila dořešení případu vrácením platby.
Prosím, telefon nám dodejte osobně nebo poštou a uveďte při vracení spolu s číslem objednávky a Vašich kontaktů také číslo CCT2926456. Díky němu kolegé rychle situaci pro Vás dořeší.
Věřím, že nyní již vše proběhne k Vaší spokojenosti.
Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den,
Michaela Petrů
Vedoucí péče o zákazníky
Dobrý den, paní Petrů,
děkuji za kladné vyřízení naší stížnosti. Asi proto, že jsem čekal půl roku bez možnosti používat mobil, přestal jsem věřit v dobrý konec. Telefon jsem odmítl převzít, abych ho znovu nevracel zpět. Je tedy u vás. Pro dořešení případu Vás zkontaktuji přímo přes stránky vaší společnosti, kde Vám poskytnu i potřebné info.
S pozdravem
Petr Kirchner
Stížnost ponecháváme přeřazenou na spotřebitele. Bude-li případě úspěšně dořešen, má spotřebitel možnost jej ohodnotit a uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.