Společnost


Expres inkaso s.r.o.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

92%
8%
Toto skore je založeno na 28 stížnostech.

#12534Balíček na dobírku od zdraví chrup

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.09.2016, před 8 lety

Rosta Očadlík

Znění stížnosti

Dobrý den, obdržel jsem dopis od společnosti Expres Inkaso s.r.o., který zní takto:,,
Vážený zákazníku,
Na základě Vašich souhlasných telefonických hovorů s callcentrem Vám byl zaslán kurýrní skužbou balíček pro zdraví chrup. Balíček na dobírku jste však nepřevzal a tím vznikly callcentru zbytečné náklady na balné, logistiku, kurýra a telefonisty Tyto náklady 490 Kč uhradíte přiloženou složenkou nebo pošlete na účet.......... Přepsáním částky budeme považovat celou událost za uzavřenou a žádné další závazky po Vás nebudou požadovány. V opačném případě mohou být peníze vymáhány právní cestou, což by stálo daleko více peněz a v nahrávaném potvrzovacím hovoru, který máme k dispozici, je Váš souhlas se zasláním balíčku, kde vysloveně opakujete částku, kterou na místě zaplatíte doručovateli a vysloveně souhlasíte s odesláním a s obchodními podmínkami a s tím že zásilku přeberete od kurýra, což se nestalo. Dle zákona je dle paragrafu § 1820 obchod uzavřený na dálku i po telefonu platný. V případě zájmu je možné balíček zaslat znovu na naše náklady poštou na dobírku 1990 Kč a v případě převzetí by byl požadavek výše a tento dopis stornován.

Telefonicky mě kontaktovala firma pro zdraví chrup, v telefonu se ozvala paní s nabídkou přístroje na péči o chrup, moc mě nepustila ke slovu, tak jsem si nabídku nechal říct do konce, měla to velice pěkně naučeno a završila to, že mi to tedy posílá. Kurýr mi volal v době kdy jsem s rodinou trávil dovolenou v Itálii, což je asi o prázdninách celkem běžné, že si lidi na dovolenou zajedou. Takto jsem to zdělil i Kurýrovi s tím,že opravdu nyní si objednávku převzít nemohu a že se vracím za 5 dnů,na to mi kurýr telefon zavěsil. Čekal jsem,že se třeba pak někdo ozve, ale místo toho mi přišel jen dopis,že mám uhradit danou částku.


Požadované řešení

Požaduji stornování poplatku a vymazání osobních údajů z databáze společnosti. Opravdu jsem se s takovým chováním firmy nesetkal a mám dojem, že žádný produkt ani neposílají, jde jen o chytře vymyšlenou strategii firmy, jak z lidí dostat peníze a s těmito praktikami já se neslučuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.9.2016 20:42, před 8 lety

Kupní smlouva mohla být nevědomky uzavřena při telefonickém hovoru, v takovém případě by ale společnost musela prokázat, že k hovoru došlo, a že při něm byla smlouva se spotřebitelem uzavřena.

Pokud by byla kupní smlouva takto sjednána, jedná se o smlouvu uzavřenou za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku. Při uzavírání smluv tímto (distančním) způsobem platí, že má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodu v prvních čtrnácti dnech od převzetí zboží. Nebylo-li zboží spotřebiteli doručeno, tato lhůta nezačala běžet. Spotřebitel by tedy mohl od kupní smlouvy odstoupit.

Žádá-li společnost po spotřebiteli náhradu nákladů spojených se zasláním a uskladněním zboží, které mělo být předmětem smlouvy, musela by také prokazatelně doložit, že zboží spotřebiteli zasílala a ten si jej nepřevzal.

Pokud si je spotřebitel vědom, že kupní smlouva uzavřena nebyla, nemá povinnost na takovýto dopis reagovat. Byla-li však smlouva uzavřena (spotřebitel například souhlasil se zasláním zboží tzv. „na zkoušku“), je nutné od smlouvy odstoupit a informovat společnost, že zboží mu nebylo nikdy doručeno. Z důvodu prokazatelnosti při případném soudním sporu, doporučujeme spotřebiteli, aby odstoupení od smlouvy zaslal písemně, nejlépe s dodejkou prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb.

Spotřebitel také může požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Musí tak učinit písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou). Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.9.2016 09:26, před 8 lety

Dobrý den, pokud je jak uvádíte, chyba na straně kurýra, omlouváme se. Každopádně je zde ještě jedna možnost a to poslat Vám balíček ještě jednou a to na dobírku 1990Kč poštou. Tím by byl dopis a složenka stornován. Navíc máte pak 14 dní na zkoušku, pokud by Vám balíček z jakéhokoliv důvodu následně nevyhovoval, můžete jej vrátit a obratem jsou pak vráceny všechny peníze, takže nic neriskujete. Co Vy na to ?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.10.2016 09:06, před 8 lety


Rosta Očadlík

Děkuji,ale již jsem si zakoupil výrobek společnosti Oral-B PRO 6000 SmartSeries, jelikož jsem měl možnost si o výrobku něco přečíst a doporučil mi ho i můj zubař
a zakoupil jsem ho v kamenném obchodě s možností reklamace. V obchodě jsem měl možnost
si výrobek prohlédnout a věděl jsem přesně co kupuji, což jsem se u Vámi nabízeného
výrobku nedozvěděl. Nyní už dávám přednost nákupům v kamenném či internetovém obchodě a pokud se mi někdo ozve telefonicky s výhodnou nabídkou, rád jí přenechám někomu jinému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.10.2016 09:48, před 8 lety

Dobře. Vaše číslo bylo tedy zablokováno, případné udaje smazány. Už se na něj z našeho callcentra nidko nedovolá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.10.2016 10:02, před 8 lety


Rosta Očadlík

Hodnocení:

Komentář: Děkuji