Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Odstupuji od smlouvy uzavřené telefonicky dne 29.9.2016 na zaslání holicího strojku s břity. O zboží nemá manžel zájem.
odstoupení od smlouvy
|
Tweet |
Dle ustanovení § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, má spotřebitel právo do čtrnácti dnů od převzetí zboží od smlouvy odstoupit.
Dle bodu 40 preambule směrnice o právech spotřebitelů č. 2011/83/EU může takto učinit i za situace, kdy mu zboží ještě nebylo dodáno. Doporučujeme spotřebitelce tedy co nejdříve sepsat odstoupení od smlouvy. Dopis je třeba poslat na adresu Westerfield International AG, P.O. BOX 18, 120 00 Praha 2, doporučeně s dodejkou.
Spotřebitelce by měla zůstat kopie dopisu s odstoupením od smlouvy a lístek od pošty. Tím bude mít spotřebitelka důkaz, že od smlouvy odstoupila a smlouva byla zrušená. Nedoporučujeme uplatňovat odstoupení jinou formou.
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitelka nemohla být v budoucnu kontaktována ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel tedy může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.