Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byl jsem tam s Lenovem P70 (prasklé sklo). Na pobočce v Brně mi technik řekl, že jsou schopni vyměnit jen sklo za cca 700Kč. 3x jsem se ho ptal jestli jsou opravdu schopni jej vyměnit. Jelikož u tohoto typu se mění i display. Bylo mi řečeno, že jsou. Tak v pátek po týdnu jedu a prodejnu 30km tam i zpět. Celkem tedy 60km a bylo mi řečeno, že se čeká na díl. Nikdo mi nevolal, neposlal sms, e-mail nic. Jel jsem dom. Poté jsem již jen volal, no ovšem dovolat se byl kolikrát problém, ovšem když už jsem se dovolal 5x za měsíc, vždy mi bylo řečeno, že mobil stále čeká na díl. No už to mě naštvalo, když předpokládaná doba opravy byla týden. Na pobočce mi technik řekl, maximálně týden. No ovšem po měsíci a půl mi volal jejich servis s tím, že samozřejmě se musí vyměnit i display (no kdo by to čekal)? No a z 700 je najednou 1500Kč. Také mi bylo řečeno, že mobil bude opraven a připraven na pobočce ještě ten den. Tak ke konci zavírací doby jedu zase těch 60km, jen proto, aby mi řekli, že mobil není ještě na prodejně. Když jsem se rozčiloval, bylo mi řečeno, že zítra tam určitě bude. No tak jedu druhý den opět 60km a mobil stále není. Byli tam 3 prodejci a jeden z nich byl ten co mobil přebíral. Papkal si hezky svačinku od maminky přímo na prodejně..... Když jsem se rozčiloval, že jedu již po 3 tedy 3x60km = 180km a PHM 180*(6l/100)*27=cca 300Kč + amortizace 180 km x 3,6 = 650Kč = cca 950Kč. Ano dalších 950Kč vyhozených a to nepočítám čas. Na odpověď, jak jsou ochotni mi kompenzovat tyto cesty mi odpověděli. Omlouváme se, ale nijak. Takže vesměs jezdi a mi z tebe budeme mít tak akorát srandu.
Kompenzace cest a čekání.
|
Tweet |
Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo (oprava telefonu). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Zároveň obstará vše, co je k provedení díla potřeba. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Zhotovitel díla je v tuto chvíli takzvaně v prodlení s plněním své povinnosti. Z toho mohou plynout dva hlavní důsledky.
Spotřebitel může jednak požadovat náhradu škody, která by mu v důsledku tohoto prodlení vznikla. V těchto případech by se mohlo jednat o skutečnou škodu na majetku (respektive i o ušlý zisk).
Za druhé, se nabízí možnost odstoupení od smlouvy. Pokud se spotřebitel domnívá, že by někdo jiný byl schopný danou opravu věci dokončit rychleji, je třeba písemně vyzvat zhotovitele, aby v určité přiměřené době dokončil dílo s tím, že pokud to neudělá, tak marným uplynutím této lhůty objednatel díla odstupuje od smlouvy.
Dobrý den,
Velmi se omlouváme za způsobené komplikace.
Bohužel na Vás nemáme kontakt. Mohl byste mi na napsat na zahalka@mp.cz . Způsobené problémy Vám budeme samozřejmě kompenzovat.
Předem děkuji za odpověď.
S pozdravem
František Zahálka - manažer servisu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: