Společnost


GrandVision CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#1255Zboží v reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2013, před 11 lety

Adriana Kotočová

Znění stížnosti

Dobry den,

chtela bych vas pozadat o pomoc pri reseni reklamace.

Reklamovala jsem dioptricke bryle, oloupaly se mi stranice. Reklamaci uznali a bryle opravili. Jenze opravene stranice neodpovidaji puvodnim. Zalili je do nejakeho laku, vypada to nehezky a oprava se moc nepovedla, opravene zbozi neodpovida kupovanemu, material i vzhled se lisi. Na prodejne se s nami hadali a chybu neuznali. Potrebovala bych pomoc s tim, jak postupovat dale.

(Jeste nevi jestli to na neco muze mit vliv, ale bryle jsou artical no. 122974 a na prodejne do reklamacniho protokolu napsali 122973. To jsou uplne jine bryle.)

Bohuzel jsme museli poridit uz bryle nove. Tyto nam lezi stale na prodejne a nevime si rady co dal. Radi bychom, aby nam ted vratili penize.

Dekuju moc za odpoved a preji pekny den.

Adriana Kotoucova


Produkt

dioptricke bryle BeYu 122974


Požadované řešení

Pozadujeme vratit penize. prodejce reklamaci uznal, vyresil opravou, ktera se mu ale bohzel nepovedla a my jsme museli koupit bryle nove. Cekame uz dva mesice na nejake rseni, nebo vraceni penez...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2013 14:55, před 11 lety

Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo na to, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit dle § 622 odst.1 občanského zákoníku.
Pokud vadu nelze odstranit, tak je možná samozřejmě výměna věci dle § 622 odst.2 občanského zákoníku.
V takovém případě je prodejce však povinen vyměnit věc za novou, a to takovou, která odpovídá kupní smlouvě- to znamená stejného typu, jakosti, barvy, množství atd.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 11:20, před 10 lety

Společnost FOTEX ČESKÁ REPUBLIKA, s r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.