Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
chtela bych vas pozadat o pomoc pri reseni reklamace.
Reklamovala jsem dioptricke bryle, oloupaly se mi stranice. Reklamaci uznali a bryle opravili. Jenze opravene stranice neodpovidaji puvodnim. Zalili je do nejakeho laku, vypada to nehezky a oprava se moc nepovedla, opravene zbozi neodpovida kupovanemu, material i vzhled se lisi. Na prodejne se s nami hadali a chybu neuznali. Potrebovala bych pomoc s tim, jak postupovat dale.
(Jeste nevi jestli to na neco muze mit vliv, ale bryle jsou artical no. 122974 a na prodejne do reklamacniho protokolu napsali 122973. To jsou uplne jine bryle.)
Bohuzel jsme museli poridit uz bryle nove. Tyto nam lezi stale na prodejne a nevime si rady co dal. Radi bychom, aby nam ted vratili penize.
Dekuju moc za odpoved a preji pekny den.
Adriana Kotoucova
dioptricke bryle BeYu 122974
Pozadujeme vratit penize. prodejce reklamaci uznal, vyresil opravou, ktera se mu ale bohzel nepovedla a my jsme museli koupit bryle nove. Cekame uz dva mesice na nejake rseni, nebo vraceni penez...
|
Tweet |
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo na to, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit dle § 622 odst.1 občanského zákoníku.
Pokud vadu nelze odstranit, tak je možná samozřejmě výměna věci dle § 622 odst.2 občanského zákoníku.
V takovém případě je prodejce však povinen vyměnit věc za novou, a to takovou, která odpovídá kupní smlouvě- to znamená stejného typu, jakosti, barvy, množství atd.
Společnost FOTEX ČESKÁ REPUBLIKA, s r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.