Společnost


JEJ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12559Společnost nereaguje na e-maily ohledně navrácení nekvalitního zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 19 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
01.10.2016, před 8 lety

Katka Melicharová

Znění stížnosti

Dobrý den,
V pondělí mi přišla kabelka, kterou jsem objednávala z webové stránky Jej.cz. Na kabelcena bylo vyteklé lepidlo, a celkově neodpovídala té na obrázku na webových stránkách Jej.sk. Proto jsem hned obratem psala mail, že bych kabelku chtěla vrátit. Dodnes však bez odpovědi. Včera jsem psala druhý, též bez odpovědi. Společnost zaručuje navrácení produktu do 14 dnů bez uvedení důvodu ( dané i ze zákona).


Produkt

Anglická kabelka Genna v béžové barvě. http://jej.cz/kabelky/19932-anglicka-kabelka-genna-bezova.html


Požadované řešení

Požaduji navrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2016 17:29, před 8 lety

I přesto, že provozovatelem internetového obchodu je zahraniční subjekt, budou se právní vztahy založené kupní smlouvou řídit českým právním řádem, neboť podnikatelská činnost je zaměřena na české spotřebitele (nabídka k uzavření smlouvy je činěna v českém jazyce).

Podle § 1829 odst. 1 občanského zákoníku má spotřebitelka právo od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží, neboť smlouva byla uzavřena distančním způsobem. Toto ustanovení na ochranu spotřebitele je v právní úpravě zakotveno z důvodu, že si kupující nemůže zboží vyzkoušet před uzavřením smlouvy. Odstoupí-li spotřebitelka od smlouvy, vrátí jí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od ní na základě smlouvy přijal. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebitelce dříve, než mu spotřebitelka zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslala. Více informací o odstoupení od smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.

Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2017 21:08, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.