Společnost


SNOW-HOW ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1256Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2013, před 11 lety

Tereza Boušková

Znění stížnosti

v roce 2012(říjen) jsem u této společnosti zakoupila lyžařskou zimní bundu , měla jsem ji cca 10X na horách. V Březnu 2013 jsem jí šla reklamovat s tím, že bunda na spodním švu měla úplně jinou barvu a na švu praskliny.

bunda byla přijatá do reklamace,do měsíce vyřízena se slovy že je to používáním prodřené , tedy moje vina.

Jaksi u bundy za 4000 kč bych čekala, že vydrží par let.
Sama nyní prodávám sportovní vybavení a neuznaní takovéto reklamace sem ještě nezažila.

Nyní je už asi pozdě něco řešit , ale zajímá mě jiný názor.


Požadované řešení

v tomto případě už asi jen , případná sleva.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2013 15:03, před 11 lety

Záruční doba je na zboží zakoupené spotřebitelem 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku.
V této záruční době může spotřebitel reklamovat, pokud zboží vykazuje vady a prodejce je povinen reklamaci zboží přijmout a vystavit o něm písemné potvrzení (reklamační protokol) dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.
Prodejce je povinen zamátnutí reklamace písemně odůvodnit dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud dojde k rozporu mezi tvrzením prodejce a tvrzením spotřebitele o povaze a příčině vady, má spotřebitel možnost se obrátit na nezávislého odborníka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 11:26, před 10 lety

Společnost SNOW-HOW ČR s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.