Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
v roce 2012(říjen) jsem u této společnosti zakoupila lyžařskou zimní bundu , měla jsem ji cca 10X na horách. V Březnu 2013 jsem jí šla reklamovat s tím, že bunda na spodním švu měla úplně jinou barvu a na švu praskliny.
bunda byla přijatá do reklamace,do měsíce vyřízena se slovy že je to používáním prodřené , tedy moje vina.
Jaksi u bundy za 4000 kč bych čekala, že vydrží par let.
Sama nyní prodávám sportovní vybavení a neuznaní takovéto reklamace sem ještě nezažila.
Nyní je už asi pozdě něco řešit , ale zajímá mě jiný názor.
v tomto případě už asi jen , případná sleva.
|
Tweet |
Záruční doba je na zboží zakoupené spotřebitelem 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku.
V této záruční době může spotřebitel reklamovat, pokud zboží vykazuje vady a prodejce je povinen reklamaci zboží přijmout a vystavit o něm písemné potvrzení (reklamační protokol) dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.
Prodejce je povinen zamátnutí reklamace písemně odůvodnit dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.
Pokud dojde k rozporu mezi tvrzením prodejce a tvrzením spotřebitele o povaze a příčině vady, má spotřebitel možnost se obrátit na nezávislého odborníka.
Společnost SNOW-HOW ČR s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.