Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.7, jsem od společnosti BRD Company s.r.o. zakoupila " nový " mobil Apple iPhone 5C 16 GB bílá. Bohužel jsem jej hned neotestovala, protože byl jako dárek předán 20.8. Fungoval jeden den. Při poklesu baterie na 70% se začal vypínat při jakémkoliv dotyku. 1.9. jsem jej zaslala k reklamaci. Dne 21.9, byl odeslán zpět jako " opravený" Nešel zapnout, až jsem jej dala do nabíječky, při tom baterie byla nabitá asi na 60%. Po nabití na 100% dokázal být asi 12 hodin provozu ale i při tom se 2x sám vypnul. Jakmile baterie poklesla na 70% začal se vypínat častěji a nakonec nešel zapnout vůbec, obratem jsem je poslala zpět, s tím že reklamaci nepovažuji za vyřízenou a žádám aby do zbývajících 9 ti dnů. t.j. 30.9. byla vyřízená, Odpověděli, že reklamaci zaevidovali pod novým číslem a bude vyřízena za dalších 30 dní. Do 30.9. se již neozvali, ani nereagovali na mé e maily. Zřejmě se jedná o nějaký starý repasovaný mobil, ostatně nejsem první koho takto poškodili a divím se, že stále mají povolenou existenci. Podala jsem podnět na ČOI.
faktura NP 1600 Designed by Apple in California Assembled inChina Model A1532 FCC-IDBCG-E2644A IC 579C-E2644B IMEI: 013788003851644
Vrácení peněz - vadný výrobek
|
Tweet |
Prodávající je povinen reklamaci vyřídit bez zbytečného odkladu, nejdéle však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Nesouhlasí-li spotřebitel s posouzením vady prodávajícím, má možnost zajistit si znalce, který by podpořil jeho tvrzení o neodstranění vady. V případě, že by znalecký posudek vyšel ve prospěch spotřebitele, má možnost namítat u prodávajícího nevyřízení reklamace řádně v zákonné lhůtě, což je důvodem pro odstoupení od smlouvy, ale také pro opravu či výměnu věci.
Seznam znalců lze nalézt mimo jiné také na adrese https://www.dtest.cz/soudni-znalci či na stránkách www.justice.cz.
Pokud by ani znalecký posudek ve prospěch spotřebitele prodávajícího nepřesvědčil, bude se muset spotřebitel svého práva domáhat soudní cestou. Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).
Vážená paní Šídlová,
pokud nám pošlete zablokovaný mobil, je v praxi nemožné přístroj znovu odblokovat a dále kontrolovat. Mobil jste v podstatě znehodnotila tím, že jste zapomněla heslo.
Navzdory Vašemu pochybení - v rámci naší vstřícnosti k zákazníkům, Vám byly již před několika týdny vráceny peníze. Vaše tvrzení dále prověřujeme, nicméně nic z toho, co jste zatím uvedla, se nám nepodařilo ověřit. IMEI, které jste zde uvedla, nám nesedí s tím, které je na přístroji, který jste zaslala. Do softwaru přístroje se vzhledem k zablokování nedostaneme.
Hezký den
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
V naší republice mají lháři a podvodníci vyhráno. BRD company Vám podal lživou odpověď. Jediné, co je pravda je, že vrátili peníze, když na ně přišla policie. IMEI sedí, já mám celé natočené video i se zadní stranou mobilu včetně IMEI ,jak se mobil choval před i po jejich opravě. Nejjednodušší je napsat lež, když se stokrát opakovaná lež stane pravdou. Smutné je, že ani ČOI nic nedělá, při tom jde o obchod, který prodává vlastně padělky za nové. Nač pak platíme úředníky z ČOI!!!. Asi se obrátím na soud, platím DAS, tak by mi právní ochranu měli poskytnout a jednou provždy učinit podvodníkům konec.
Znovu upozorňuji BRD COMPANY, ALVIA, KVALITNÍ MOBILY- jsou podvodníci, kteří prodávají šmejdy. Už mne kontaktovali další 3 lidé stejně podvedeni jako já. Zdeňka Šidlová
Společnost již neprojevila zájem se k případu dále vyjadřovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.