Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 19. 6. 2015 jsem u společnosti CZC zakoupil mobilní telefon LG G4.
Zhruba po roce používání se začala objevovat vada displeje - na displeji zůstávají "vysvícená" místa se světlou barvou, např tedy notifikační ikonky v horní části, toto vysvícení mizí po několika hodinách vypnutého displeje.
Telefon jsem reklamoval, bohužel neúspěšně z důvodu mechanicky poškozeného displeje a navíc se vrátil s hlubokými rýhami na zadním krytu. Displej je trochu prasklý v rohu a prasklina ani nedosahuje do zobrazovací části. Vzhledem k rozsahu poškození a stejným problémům u několika dalších uživatelů telefonu LG G4 jsem přesvědčen, že tato vada nevznikla mechanickým poškozením.
Má v tomto případě smysl, nechat si zpracovat posudek soudního znalce, zda má prasklina vliv na funkci nebo automaticky záruka zaniká po drobném mechanickém poškození?
Na stránkách prodejce je uvedeno, že se jedná o EU distribuci, pokud to má nějaký vliv na průběh řešení.
LG G4 (H815), titan, S/N: 505KPQJ160996
Výměna displeje.
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den pane Svoboda.
Jestliže je displej mechanicky poškozený nelze žádat jeho opravu / výměnu v rámci záruky. Na mechanické poškození se záruka nevztahuje. Pokud jste si jistý, že prasknutí displeje je výrobní vada, doporučuji se obrátit na znalce, který toto tvrzení prokáže. Pokud byl kryt mobilního telefonu poškrábán, prosím kontaktujte pana Novosada (novosad@czc.cz), kolega vám zajistí výměnu za nový.
Děkuji za pochopení.
Michal Stýblo
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel v by případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Spotřebitel má nyní možnost se k případu vyjádřit, případně jej uzavřít.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.