Počet nahlášených stížností: | 254 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 19 |
22.8.2015 jsme dceri v prodejně Datart zakoupili tablet ELEMENT 8D101, SENCOR. V hodnotě 2499,- po měsíčním používání nám tablet přestal fungovat s tím,ze stále píše chybu SW. S tabletem nelze nic dělat ani po vypnutí ani restartovani tablet nereaguje. Jelikož mám prodejnu Datart 30km daleko tablet ležel delší dobu v šuplíku nepoužívaný. Po 4 měsících jsem na prodejnu zajela a tablet reklamovala. Do měsíce byl tablet k vyzvednutí s prehranym SW.
Po týdnů ale nastala další stejná chyba. S tabletem opět neslo manipulovat a byl k nicemu. Opět delší dobu ležel v šuplíku az 23.6.2016 jsem si udělala čas a cestu jak už jsem psala 30 km do Datartu. Kde mi na druhou reklamaci na stejný problém byl prehran firmwar s tím ze tablet je zcela v pořádku.
Už tehdy jsem se zvýšeným hlasem zdůrazňovala ze dcera si stáhne sotva 2 hry a je problém. Na tabletu není denně a tak je možná opakovaná chyba?..bylo mi arogantně oznámeno ze na softver se záruka nevztahuje ze je to v obchodních podmínkách.
Když už ale 22.7.2016 opět tablet nešel a hlásil stejnou chybu vzteky jsem četla obchodní podmínky a nic takového nenašla. Okamžitě jsem sedla do auta a jela na 3 reklamaci vyreklamovat tablet a odstoupit od smlouvy.
Dne 31.7.2016 mi vsak bylo uděleno ze je tablet preinstalovan a je v pořádku. Sepsala jsem tedy stížnost a tablet nepřevzala z duvodu odstoupeni od smlouvy: během necelého roku 3 reklamace na stejný problém.
Velký sok nastal když v září přišel e-mail ze se stížnost zamítá z důvodu neshledane příčiny. Prý je naprosto v poradku.byl mi dopraven dopravcem DPD.
Po měsíčním používání jsme tam kde jsme byli na začátku. Tablet se valí v šuplíku a hlásí stejný problém.
Jak je možné ze během roku na 3 stejný problém mi nedovoly odstoupit od smlouvy a vrátit peníze? Jejich produkt je pro me k ničemu a nemohu s tím pracovat.
Prosím vas o radu co s tím nadelam?
Předem děkuji
Element 8D101 tablet Sencor barva bílá
Zadam odstoupení od smlouvy a vrácení penez
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy je možné, pokud spotřebitel nemůže věc řádně využívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3388/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-z-duvodu-opakovani-vady-ci-pro-vetsi-pocet-vad).
O opětovném vyskytnutí vady po opravě mluvíme tehdy, jestliže se na zboží objeví stejná vada, která byla v rámci uznané reklamace již dvakrát opravována. Není přitom podstatné, jak byla vada odstraňována. Rozhodující jsou stejné projevy vady ve vlastnostech věci. Nezáleží také na tom, zda se jedná o vadu softwaru nebo hardwaru.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.