Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:469
Z toho za letošní rok:6
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#12567Zápach v prostorách Tesco

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
02.10.2016, před 8 lety

Eva Veseleňáková

Znění stížnosti

Dobrý den, v prostorách prodejny Tesco Sokolov se nachází také asijská restaurace nabízející především smažené pokrmy, která není nijak oddělená a zřejmě nepoužívá odsávací digestoře. Nejednou se mi stalo, že při vstupu do prodejny je celý prostor zamořen "bílou mlhou" a výpary z vaření zmiňované restaurace. Zápach přepáleného oleje je velmi obtěžující a je přítomen trvale v celé prodejně. I při rychlém nákupu (do 10 min) mi načichne oblečení a tyto nepříjemné vjemy vnímá i mé okolí. Zakoupila jsem si svetr značky F&F a musela jsem ho 3x vyprat, než látka přestala být cítit. Z každé návštěvy ve Vašem obchodě v Sokolově se tak pro mě stala opravdu nepříjemná záležitost.


Požadované řešení

Uvítala bych, kdyby společnosti Tesco záleželo na podmínkách v kterých zákazníci nakupují a aby neignorovala, že trvalý zápach negativně ovlivňuje nabízený textil. Ráda bych se dozvěděla, jestli soukromá restaurace používá odvětrávací systém. A také bych ocenila, kdyby se podařilo tento zápach trvale eliminovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2016 09:54, před 8 lety

Dostatečnost zavedených hygienických opatření se posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti výrobků.

V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2017 20:57, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.