Počet nahlášených stížností: | 469 |
Z toho za letošní rok: | 6 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den, v prostorách prodejny Tesco Sokolov se nachází také asijská restaurace nabízející především smažené pokrmy, která není nijak oddělená a zřejmě nepoužívá odsávací digestoře. Nejednou se mi stalo, že při vstupu do prodejny je celý prostor zamořen "bílou mlhou" a výpary z vaření zmiňované restaurace. Zápach přepáleného oleje je velmi obtěžující a je přítomen trvale v celé prodejně. I při rychlém nákupu (do 10 min) mi načichne oblečení a tyto nepříjemné vjemy vnímá i mé okolí. Zakoupila jsem si svetr značky F&F a musela jsem ho 3x vyprat, než látka přestala být cítit. Z každé návštěvy ve Vašem obchodě v Sokolově se tak pro mě stala opravdu nepříjemná záležitost.
Uvítala bych, kdyby společnosti Tesco záleželo na podmínkách v kterých zákazníci nakupují a aby neignorovala, že trvalý zápach negativně ovlivňuje nabízený textil. Ráda bych se dozvěděla, jestli soukromá restaurace používá odvětrávací systém. A také bych ocenila, kdyby se podařilo tento zápach trvale eliminovat.
|
Tweet |
Dostatečnost zavedených hygienických opatření se posuzuje v souladu se systémem kritických kontrolních a regulačních bodů (HACCP). Podle evropské legislativy musí mít každý podnik vypracovaný vlastní systém kritických bodů, který by měl zabraňovat ohrožení nezávadnosti výrobků.
V případě podezření na porušování hygienických předpisů lze na tuto skutečnost upozornit příslušnou Krajskou hygienickou stanici.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.