Společnost


LucasComp s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12573Prodej nefunkčních baterií do fotoaparátu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 6 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2016, před 8 lety

Josef Hanuš

Znění stížnosti

Zakoupil jsem v tomto eshopu tři baterie do fotoaparátu značky EN-EL 12 s popisem že se jedná o nové zboží s kapacitou 1300mAh uvedenou jak v eshopu tak na přebalu.
Po odbržení zboží dvě byly absolutně nefunkční třetí omezeně fungovala cca měsíc.
Po odstranění přebalu na baterii s názvem obchodu se obejvil originální tisk na baterii.
QQ-073040A-800MaH
1R5A11 - 2013 01 22

Obchod klame nejen co se týká popisu - nejednalo se o nové zboží ale z ledna 2013 a navíc je uvedena nepravdivá kapacita.

Reklamace neuznává což se lze dočíst na Heureka.cz


Produkt

Mohu zaslat foto jak baterie bez obalu tak s obalem eshopu,případně i baterie


Požadované řešení

Uznat reklamaci , vrátit peníze včetně poštovného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.10.2016 11:36, před 8 lety

Na baterie je záruka 24 měsíců jako na každé jiné zboží. Dle občanského zákoníku platí, že věc nesmí být při převzetí kupujícím vadná a zejména má mít vlastnosti, které si strany mezi sebou ujednaly, nebo které jsou pro takovou věc obvyklé. Důležité je, jak prodejce či výrobce věc popisuje a třeba i inzeruje v reklamě, to vše se musí shodovat s tím, co spotřebitel nakonec dostane. Stále platí, že projeví-li se vada v prvním půlroce, má se za to, že na věci byla od počátku. V případě soudní pře by tak obchodník musel prokázat, že zboží vadné nebylo.

Popsané jednání společnosti by mohlo naplňovat skutkovou podstatu správního deliktu klamavá konání uvedeného v § 5 zákona o ochraně spotřebitele: " Obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil."

Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2017 16:21, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.