Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#12576Neoznámení o ukončení smlouvy na 24 měsíců

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.10.2016, před 8 lety

Vlasta Lösslová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 22.9.2016 mi bylo vystaveno vyúčtování za služby u Vaší společenosti v částce 1499,- Kč.
Nebylo mi včas oznámeno, že končí smlouva, která byla uzavřena na dobu 24 měsíců. Z toho důvodu se odvolávám a žádám o nové vyúčtování.


Požadované řešení

Nové vyúčtování z důvodu neoznámení o ukončení smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2016 11:16, před 8 lety

Automatické prodloužení smlouvy upravuje § 63 odst. 10 zákona č. 127/2005, o elektronických komunikacích. Zde je stanoveno, že operátor je povinen informovat spotřebitele způsobem, který si zvolil pro zasílání vyúčtování, a to nejdříve 3 měsíce a nejpozději 1 měsíc před uplynutím účinnosti smlouvy obsahující ujednání o automatickém prodloužení smlouvy, o možnosti a způsobu, jak ukončit smlouvu. Tato povinnost podnikatele se však týká pouze zákazníků v postavení spotřebitelů.

Operátor nemusí své zákazníky z řad podnikatelů (ve smlouvě uvede zákazník IČ)upozorňovat na automatické prodloužení smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.10.2016 08:56, před 8 lety

Hezký den, paní Lösslová,

pokud s čímkoliv ve Vyúčtování nesouhlasíte, máte právo ho reklamovat. Reklamaci můžete podat např. přes Reklamační formulář, který najdete na adrese https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Kolegové vše prověří, a pokud by se jednalo o chybu, samozřejmě to i napraví.

Přeji vám pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.11.2016 15:02, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.12.2016 10:09, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.