Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobrý den, dne 22.9.2016 mi bylo vystaveno vyúčtování za služby u Vaší společenosti v částce 1499,- Kč.
Nebylo mi včas oznámeno, že končí smlouva, která byla uzavřena na dobu 24 měsíců. Z toho důvodu se odvolávám a žádám o nové vyúčtování.
Nové vyúčtování z důvodu neoznámení o ukončení smlouvy.
|
Tweet |
Automatické prodloužení smlouvy upravuje § 63 odst. 10 zákona č. 127/2005, o elektronických komunikacích. Zde je stanoveno, že operátor je povinen informovat spotřebitele způsobem, který si zvolil pro zasílání vyúčtování, a to nejdříve 3 měsíce a nejpozději 1 měsíc před uplynutím účinnosti smlouvy obsahující ujednání o automatickém prodloužení smlouvy, o možnosti a způsobu, jak ukončit smlouvu. Tato povinnost podnikatele se však týká pouze zákazníků v postavení spotřebitelů.
Operátor nemusí své zákazníky z řad podnikatelů (ve smlouvě uvede zákazník IČ)upozorňovat na automatické prodloužení smlouvy.
Hezký den, paní Lösslová,
pokud s čímkoliv ve Vyúčtování nesouhlasíte, máte právo ho reklamovat. Reklamaci můžete podat např. přes Reklamační formulář, který najdete na adrese https://dotazy.vodafone.cz/app/complaint. Kolegové vše prověří, a pokud by se jednalo o chybu, samozřejmě to i napraví.
Přeji vám pěkný den.
Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.