Společnost


GOOD SERVICE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1258Nevrácená záloha neuskutečněného letu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 13 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2013, před 11 lety

Karel Vondra

Znění stížnosti

Dobrý den
Dne 14.7.2012 ve 13:30 hodin jsem si objednal vyhlídkový let nad hradem Karlštejn, lomy Amerika a Mexiko.
Ten mi telefonicky zrušili pro špatné počasí.
Náhradní termín vyhlídkového letu letadlem pro dvě osoby jsem si objednal na den 26.8.2012 na 12:30 hodinu.
Dne 23. srpna 2012 mi napsali " Dobrý den,
z důvodu nepřítomnosti majitele firmy se veškeré lety ruší po dobu 14 dnů. Zároveń Vám platnost vašich voucheru prodlužujeme do 31.12.2012.
Tímto se Vám chceme omluvit a poděkovat za pochopení.
S pozdravem Good service."
1.7.2013 mi napsali "v priloze zasilam info k terminum, pokud mate zajem, prosim zaslete mi odpoved.
Dekuji a s pozdravem
Radka Buablova, GOOD SERVICE s.r.o."
Na toto jsem jim odepsal že let měl být dárek, které jsem na poslední chvíli musel řešit jinak. V tomto okamžiku jsem pro navrácení finanční hotovosti.
Na toto mi odepsali " pokud nemate zajem o vyuziti voucheru, prosim zaslelte nam original na adresu firmy.
Odepsal jsem jim že voucher jsem dostal pouze e-mailem a tak jim ho posílám.
Jejich odpověď " Dekuji, predam ke kontrole a zaplaceni.Na jake c.uctu si prejete zaslat penize.Jeste se zeptam kolik Vas voucher stal? Číslo účtu jsem jim poslal a tím naše komunikace skončila.
Poraďte prosím co mám nyní udělat.

Děkuji
Vondra Karel


Produkt

vyhlídkový let letadlem


Požadované řešení

vrácení zálohy ve výši 1198 Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2013 15:18, před 11 lety

Pokud bylo poskytnutí služby dvakrát odepřeno z důvodu překážky na straně poskytovatele, který i na základě neplnění přistoupil na odstoupení od smlouvy, jsou strany povinné dle § 48 občanského zákoníku vrátit si vzájemně poskytnuté plnění.
Takové plnění se vrací ve lhůtě přiměřené. Pokud poskytovatel nevrátil zaplacený obnos v přiměřené lhůtě, může stěžovatel žádat i úrok z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 11:29, před 10 lety

Společnost GOOD SERVICE s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.