Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den
Dne 14.7.2012 ve 13:30 hodin jsem si objednal vyhlídkový let nad hradem Karlštejn, lomy Amerika a Mexiko.
Ten mi telefonicky zrušili pro špatné počasí.
Náhradní termín vyhlídkového letu letadlem pro dvě osoby jsem si objednal na den 26.8.2012 na 12:30 hodinu.
Dne 23. srpna 2012 mi napsali " Dobrý den,
z důvodu nepřítomnosti majitele firmy se veškeré lety ruší po dobu 14 dnů. Zároveń Vám platnost vašich voucheru prodlužujeme do 31.12.2012.
Tímto se Vám chceme omluvit a poděkovat za pochopení.
S pozdravem Good service."
1.7.2013 mi napsali "v priloze zasilam info k terminum, pokud mate zajem, prosim zaslete mi odpoved.
Dekuji a s pozdravem
Radka Buablova, GOOD SERVICE s.r.o."
Na toto jsem jim odepsal že let měl být dárek, které jsem na poslední chvíli musel řešit jinak. V tomto okamžiku jsem pro navrácení finanční hotovosti.
Na toto mi odepsali " pokud nemate zajem o vyuziti voucheru, prosim zaslelte nam original na adresu firmy.
Odepsal jsem jim že voucher jsem dostal pouze e-mailem a tak jim ho posílám.
Jejich odpověď " Dekuji, predam ke kontrole a zaplaceni.Na jake c.uctu si prejete zaslat penize.Jeste se zeptam kolik Vas voucher stal? Číslo účtu jsem jim poslal a tím naše komunikace skončila.
Poraďte prosím co mám nyní udělat.
Děkuji
Vondra Karel
vyhlídkový let letadlem
vrácení zálohy ve výši 1198 Kč
|
Tweet |
Pokud bylo poskytnutí služby dvakrát odepřeno z důvodu překážky na straně poskytovatele, který i na základě neplnění přistoupil na odstoupení od smlouvy, jsou strany povinné dle § 48 občanského zákoníku vrátit si vzájemně poskytnuté plnění.
Takové plnění se vrací ve lhůtě přiměřené. Pokud poskytovatel nevrátil zaplacený obnos v přiměřené lhůtě, může stěžovatel žádat i úrok z prodlení.
Společnost GOOD SERVICE s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.