Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 22.9.2016 jsem objednala prepravu baliku a zaplatila 345kc vse bylo potvrzeno balik mela spolecnost vyzvednout 23.9 2016 ackoliv jsem cely den cekala nikdo neprijel zakaznik ktery si zakazku objednal nam zrusil objednavku jelikoz balik potreboval v danem terminu vznikla nam skoda 5645kc ackoliv denne urgujeme spolecnost zatim nam ani nevratili penize za prepravu jen pani se nam omluvila a slibuje ze nam penize vrati muj nazor je ze tato firma ma problem chceme zpatky penize za prepravu kdyz nikdo neprijel tak nemuzou za prepravu uctovat
okamzita platba prepravneho zpet na nas ucet
|
Tweet |
Pokud sice zasílatelská smlouva existovala, ale byla zrušena příkazcem z důvodu porušení smluvních povinností zasílatele, jednalo by se na straně zasílatele o neoprávněný majetkový prospěch (přijatá odměna za neprovedenou přepravu zásilky).
Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo (zvláště u velkých společností s mnoha klienty), a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.