Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#1259Výměna čísla obuvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 22 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2013, před 11 lety

Vladimíra Bělohlávková

Znění stížnosti

Dne 12.10.2013 jsem si na této prodejně zakoupila sportovní obuv zn.
Salomon.Požadovala jsem č.38 a půl,ale bylo mi zabaleno č. 37 a půl.Když jsm přišla požádat o výměnu bylo mi řečeno,že mezitím byla obuv přeceněna a výměnu provést nelze.Takže mám boty za 2790,-Kč a můžu se na ně pouze dívat.Kdybych si koupila boty u Vietnamce tak mi to bez problému vymění.Asi se s tím nedá nic dělat že ?


Produkt

Sportoní obuv zn.Salomon,CALIBER GTX W


Požadované řešení

Chtěla jsem jen vyměnit za číslo ,které můžu nosit a nebude mně tlačit.Moje požadované číslo měli a dokonce mi ho nechali vyzkoušet.Ale pak přišla (asi)vedoucí a řekla,že nelze provést výměnu z důvodu přecenění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.11.2013 10:05, před 11 lety

V případě, že došlo k záměně čísla prodejcem při balení obuvi, lze uplatnit rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. Zde je možné žádat dle § 616 odst. 3 občanského zákoníku opravu nebo výměnu, pokud to není možné, vrácení peněz. Vzhledem k tomu, že oprava by v tomto případě výrobek neuvedla do souladu s kupní smlouvou, je možné žádat výměnu zboží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2014 19:24, před 11 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.6.2014 19:25, před 11 lety


Vladimíra Bělohlávková

Hodnocení: