Společnost


Relaxačně saunové centrum Harfa

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12595Wellness Harfa Praha

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.10.2016, před 8 lety

Mirunka Poski

Znění stížnosti

Zdravím všechny.
Píši na tuto stránku, jelikož jinde hodnocení dát nejde.
Nové centrum je jedním slovem "hrůza". Měli jsme zakoupený voucher na vstup + čokoládový rituál + 55 min. masáž + 60 min. soukromá vířivka s romantickým občerstvením + 2x nealko nápoj - vánoční dárek. V Dubnu jsme si zarezervovali termín a objednali v Praze ubytování - jsme od Brna. Ve čtvrtek předvečer našeho odjezdu nám přišla sms, že centrum nebude otevřeno. Jelikož jsme měli ubytování zaplaceno a na storno bylo pozdě, do Prahy jsme na víkend jeli. Stálo nás to zbytečných 2500,- Teď v říjnu jsme pokus opakovali a úspěšně.
K samotnému wellness:
Sauny skoro všechny stejné, název mají podle rituálu který se tam koná.
Odpočívárna jsou spíše lehátka na kolonádě s výhledem na sprchující se lidičky. Ve sprchách špatný odtok, tak neustále stojíte ve spoustě vody. Hlasitá hudba z baru, absolutně nevhodná do relax centra taky odpočinku nepřidá. Ochlazovací bazének je teplý.
Masáž byla celkem fajn, z 55 minut bylo cca 30 a namasírovaná pouze záda, ale maséři příjemní.
O soukromé vířivce ani nemluvit. Za paravánem nafukovací vířivka ( neobjednávat vířivku č. 2, raději žádnou ) - tu jsme s díky odmítli a chtěli do slibované ve tvaru srdce. Místnost malinká, ale to by nevadilo. O soukromí nemůže být řeč - zamknout nešlo. Vířivka ve tvaru srdce, velikostně pro dva dospělé - v každém rohu jeden ( vanu máme doma větší :-). Kolem vířivky umělá tráva, dost ostrá i na dotek rukou. Uřezané konce tak, že i dítě by to zvládlo líp. Zrcadla špinavá. Pod romantickým občerstvením si představují pár kousků čokolády, nakrájený hermelín a láhev Avanti - požádali jsme o výměnu za nealko, to nám bylo odmítnuto. Zabila to slečna upozorněním, ať nešlapeme mimo vířivku, že se tam už paní málem propadla. Nakonec nebylo ve sprchách ani mýdlo.
Celkový dojem z tohoto zařízení - KATASTROFA A absolutní NEPROFESIONALITA!


Požadované řešení

Nepožaduji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2016 08:24, před 8 lety

Spotřebitel má právo na služby, které si objednal a zaplatil. Reklamaci může spotřebitel uplatnit z titulu vadného plnění poskytovatele, neboť služba neměla v souladu s § 2161 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku vlastnosti, které poskytovatel veřejně prezentoval, které byly v rámci smlouvy o zakoupení této služby ujednány a na základě reklamy spotřebitelem oprávněně očekávány.

Při uplatnění reklamace poskytnuté služby je vždy potřeba vytýkat vadu. U služeb této povahy je třeba vytýkat vady ihned přímo na místě a domáhat se nápravy, pokud kvalita poskytnutých služeb nevyhovuje sjednané službě v době nákupu. Pozdější reklamace se již řeší těžko, protože se spotřebitel jakožto zákazník může dostat do důkazní nouze.

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem a může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Poskytovatel služby je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Dozor nad ochranou spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce, je tedy možné obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Popsané jednání společnosti by mohlo naplňovat skutkovou podstatu správního deliktu klamavá konání uvedeného v § 5 zákona o ochraně spotřebitele: " Obchodní praktika se považuje za klamavou, pokud obsahuje věcně nesprávnou informaci a je tedy nepravdivá, což vede nebo může vést spotřebitele k rozhodnutí ohledně koupě, které by jinak neučinil."

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2017 19:03, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.