Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#1260Reklamace a opětovná reklamace notebooku Acer

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 12 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2013, před 11 lety

Monika Žemličková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 5.1. 2013 jsem v prodejně Okay Příbram zakoupila notebook Acer E 1531G, poslední vystavený model. Cca asi po 14 dnech se mi začalo stávat, že vyskakovaly chybové hlášky na nedostatek paměti na disku a to jsem vše ukládala na externí disk a také že mám ukončit programy, abych zabránila ztrátě informací. Když hláška vyskočila 3x po sobě zčernala obrazovka a notebook nereagoval, jen myš byla vidět. Musela jsem natvrdo vypnout a došlo tak ke ztrátě veškeré práce, kterou jsem měla rozpracovanou a neuloženou. Navíc se mi tím ničí externí disk, který jsem už jednou musela kvůli tomuto dát do opravy a nechat ho zformátovat a vytahat info. Řekla jsem si nebudu to hrotit, ale co se mi to stalo tak 5x v rozmezí cca 5 měs., tak jsem se naštvala a PC jim odnesla na reklamaci.
Reklamaci sepsali a vyřídili (reklamováno dne 16. 6.). Ale spokojenost??? Ne. Pouze přehráli software a PC mi bylo čisté jako z výroby vráceno.
Začala jsem tedy na něm opět pracovat a starý notebook jsem obložila. Co se ale nestalo? Opět stejný problém. U notebooku začaly vyskakovat chybové hlášky na nedostatek paměti na disku (500MB) a černala obrazovka, jen myš byla vidět a reagovala. Musela jsem natvrdo vypnout. PC jsem opět zabalila a donesla do obchodu, na tom se nedá pracovat, když se Vám to třeba v jeden den 3x po sobě stane, některé dny nic a někdy takto za sebou.
V prodejně reklamaci přijali (reklamováno dne 6.8.). Jaké to ale bylo překvapení, když opět jen přehráli software a dokonce mi reklamace nebyla uznána. To jsem se tedy naštvala pořádně.
PC jsem si odnesla domů a zase na něm začala pracovat. Problém už se znovu 3x objevil a nevím, zda to má cenu opět nést reklamovat, když v podstatě s PC nic nedělají. Software není příčina. Nevím co dál, zda je uhánět a zda to má vůbec cenu, když reklamaci nechtějí uznat. Pomůžete?
Děkuji a přeji hezký den.
Monika Žemličková


Produkt

Acer E 1531G, výr. číslo: nxm51ec00223514c391601


Požadované řešení

Byla bych ráda, aby byl problém s PC vyřešen a fungoval správně a také uznána druhá reklamace, jelikož já se k věcem chovám dobře a nejsem člověk, který si zbytečně stěžuje. Jelikož se mi ale stejný problém objevil znovu (možnost 3tí reklamace)a model není již v prodeji, požadovala bych vrácení peněz abych mohla zakoupit jiný bezproblémový notebook.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2013 18:37, před 11 lety

V případě, že se vada opakuje po opravě, má kupující nárok na odstoupení od kupní smlouvy dle § 622 odst. 2 občanského zákoníku. Judikatura stanovuje, že tento nárok vznikne po 3 stejné závadě nebo 4 různých závadách po sobě jdoucích. Zároveň je třeba, aby tyto reklamace byly uznané.
V případě, kdy prodejce neuzná reklamaci, tak není oprávněn do výrobku jakkoli zasahovat. Pokud se zákazníka předem nezeptal, zda souhlasí s mimozáruční opravou zdarma, jednal, jako by reklamaci uznal.
Pokud vznikne v řešení reklamace rozpor mezi tvrzením prodejce a kupujícího, je možné využít nezávislého odborníka, který by zpracoval objektivní vyjádření k reklamované vadě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.12.2013 15:35, před 11 lety

Vážená paní Žemličková,
děkuji za Váš příspěvek. Mrzí mě, že na něj mohu reagovat až nyní. Bohužel, do této doby jsme neměli od provozovatele webu, společnosti dtest, umožněn přístup na web. Je mi líto, pokud u nás zakoupený výrobek nepracuje k Vaší 100% spokojenosti. Pokud se na Vašem notebooku projevuje závada, uplatněte prosím reklamaci na kterékoli prodejně OKAY v ČR. Věřím, že společně najdeme oboustranně přijatelné řešení.

Děkuji za spolupráci a přeji příjemný den.

Jiří Zondlak
Vedoucí oddělení péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.5.2014 11:22, před 11 lety

Stížnost uzavřena z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.