Společnost


Jana Radová

Počet nahlášených stížností:177
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 26 stížnostech.

#12602Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2016, před 8 lety

Taťjána Novotná

Znění stížnosti

U paní Radové jsem zakoupila ionizační kartáč na žehlení 3 v 1, jakysi kartáč dorazil, bez jakoholiv dokladu a návodu. Kartáč jsem po vyzkoušení rozhodla vrátit, protože se mi vůbec nelibíl jak funguje. Paní Radová mi napsala, že s tím nemá problém, ať ho tedy vrátim a vrátí mi peníze. Ale bohužel, zatím nic a na maily už nereaguje. Co s tím? Ten kartáč je šmejd a paní je taky šmejdka.


Produkt

Keramický kartáč na vlasy s kombinací žehličky na vlasy - číslo objednávky 12091235


Požadované řešení

Vrátit peníze za dobírku včetně poštovného + náklady na poštovně za poslání balíčků zpět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2016 10:41, před 8 lety

Odstoupila-li spotřebitelka od kupní smlouvy, podnikatelka je povinna vrátit zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání ke spotřebiteli nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitelka povinna vrátit do 14 dnů od odstoupení.

Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se podnikatelka ocitá v prodlení a spotřebitelka může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.

Pokud bude podnikatelka nadále v prodlení, doporučujeme spotřebitelce, aby zaslala tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Při odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku, hradí náklady na navrácení zboží zpět podnikateli spotřebitel za podmínek podle § 1832 odst. 3 občanského zákoníku. Na tyto náklady na vrácení zboží však musí být spotřebitel upozorněn ještě před uzavřením smlouvy (například v obchodních podmínkách e-shopu), jinak je povinen je hradit sám podnikatel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2017 19:17, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.