Společnost


Globe Holding Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12605Neuznaná reklamace-kontraindikace používání výrobku-zdravotní důvody

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2016, před 8 lety

Libuše LOKAPAUROVÁ

Znění stížnosti

Zakoupili jsme v Hypernově J.Hradec masážní zařízení WELLNESS WS II Prodejce mě ujistil,že je vhodný i pro mne,přesto,že jsem po operaci maligního nádoru a léčím se pro selhání srdce.Od jara jsem zaslala firmě tři dopisy,že ze zdravotních důvodů/doloženo lékařským potvrzením/žádám o vrácení nepoužívaného výrobku.Přišla odpověd,že v současné době mi nemohou vyhovět. Na další už nereagovali,ani telefonicky nelze komunikovat.


Produkt

masážní zařízení WELLNESS WS II


Požadované řešení

Vrátit nepoužívané masážní zařízení Wellness WS II,pro kontraindikaci ze zdravotních důvodů. Žádám o navrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2016 14:53, před 8 lety

Pokud je smlouva uzavřena mimo obchodní prostory, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. Ze zákona lze odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů zásadně od uzavření smlouvy, ale například u koupě zboží až od jeho převzetí. Podnikatel musí spotřebitele písemně poučit především o jeho právu na odstoupení. Pokud tak neučiní, platí lhůta delší, a to jeden rok a 14 dnů. Pokud poskytne poučení dodatečně, začne běžet od tohoto okamžiku ona 14 denní lhůta.

Oznámení o odstoupení by mělo mít písemnou formu a být zasláno podnikateli na adresu uvedenou v poučení. Podstatné je, že pro dodržení lhůty pro odstoupení stačí, bylo-li oznámení nejpozději poslední den lhůty odesláno.

Zakoupené zboží musí spotřebitelka bez zbytečného odkladu nejpozději do 14 dnů od zaslání odstoupení od smlouvy vrátit zpět prodávajícímu a ve stejné lhůtě by měly spotřebitelce dorazit peníze. Stačí, že spotřebitelka prokáže prodávajícímu odeslání zboží na adresu uvedenou v uzavřené kupní smlouvě.

Prodávající je také povinen jasně a srozumitelně informovat spotřebitelku o vlastnostech prodávaných výrobků, o způsobu použití a údržby výrobku a o nebezpečí, které vyplývá z jeho nesprávného použití nebo údržby. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu výrobku, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu a aby byly srozumitelné. V případě nedodržení této povinnosti mu hrozí pokuta za správní delikt až do výše 1 000 000,- Kč. Prodávajícímu může být uložena také pokuta ve výši až 5 000 000,- Kč, pokud při prodeji výrobku uvádí nepravdivý údaj nebo podstatný údaj opomene. V takovém případě by se totiž jednalo o nekalou obchodní praktiku. Dozor nad dodržováním povinností uložených na základě zákona o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka podezření, že se společnost dopustila správního deliktu v oblasti ochrany spotřebitele, je vhodné o tom informovat výše uvedený úřad.

Spotřebitelka by mohla namítat i neplatnost kupní smlouvy, neboť byla druhou stranou uvedena v omyl o rozhodující okolnosti.

Pokud společnost nevyhoví požadavku spotřebitelky a nevrátí jí peněžní prostředky, je možné domáhat se jejich vrácení pouze soudní cestou, v daném případě podáním návrhu na vydání platebního rozkazu. Ve věci návrhu na vydání platebního rozkazu doporučujeme spotřebitelce vyhledat právní služby advokáta. Jejich seznam lze nalézt na stránkách www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2017 18:55, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.