Společnost


Marcela Farová

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12606Reklamace na úplně jiné zboží než jsem si objednala

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2016, před 8 lety

Kateřina Bandurová

Znění stížnosti

Objednala jsem si 10 kusu crem pro chlapečka a přišly mi úplně hrozne věci které ani nebyly na 6-12 měsíci a podzim-zima.Navíc na svých stránkách uvádí že balíček cream je 1. jakost-Cream je oblečení jako nové, minimálně nošené.A přitom by jste to ani dítěti nedaly na doma.Škoda že jsem si to nenafotila ale viděla to moje mamka...No tak jsem to obratem hned poslala zpet vyplnila jsem reklamační lis a zaplatila opět poštovné..Paní jsem teda psala jestli je možné teda vrátit zboží tak psala že ano a že mám postupovat podle obchodních podmínek.Je pravda že tam piší ,že reklamace máme zasílat po kurýrovi že k ním pošta snad nejezdí a nebo jim zdělit číslo balíku jestliže budeme zasílat poštou,tak jsem paní psal a a zaslala číslo balíku a čekala jsem kdy se mi vrátí peníze a ono je to už měsíc a pořád nic..Mezi tím jsem jí teda psala jestli už ho vyzvedli tak pořád psala že zítra a pak zase až za dva dny a pak bohužel až za týden a nakonec ho vyzvedla údajně 22.9 a má na to 3 dní aby reklamaci vyřídila..Já jim pořád psala a ani mají pořád výmluvy že reklamaci musí prozkoumat atd...pak se uvidí jestli mi vrátí peníze a nebo zpět zboží.Já to jejich škaredé oblečení nechci na obrázku mají úplně jiné věci a navíc mají garanci 14 dní vrácení peněz!Nejspíš nevědí co to znamená..Následně jsem paní chtěla poslat co je to ta garance vrácení peněz ale už si asi zrušili e-mail info@kinderbazar.cz Balíček sice stál jen 359 +149,- poštovné a + ještě jednou poštovne 139,-ale jde tady prostě o princip a taky o to že nedodržují to co na svých stránkách uvádí a to by jim nemělo projít...JSEM NA MATEŘSKÉ A PRO MNE JE DOHROMADY NĚJAKÝCH 647,- DOST PENĚZ Navíc na stránkách mají cenu 349,- a mě přišel paragon na 359,-Bohužel jsem jim ho husa hloupá poslala zpět s reklamací.Ted mi paní píše že celou dobu píši oreklamaci že jsem měla poslat formulář o odstoupení od smlouvy ano má asi pravdu ale proč mi to nenapsala dříve?Celou dobu řeším že chci vrátit peníze a najednou mi napíše po měsíci že jsem ale řešila reklamaci ne odstoupení...A chtějí mi vrátit jen 359,-a poštovné ne.Žádám ji alespon a jedno poštovné zpět...


Produkt

CREAM 10ks pro chlapečka 6-12MĚSÍCŮ


Požadované řešení

URČITĚ CHCI VRÁTIT PENÍZE I SPOŠTOVNÝM.Nejsem totiž žádná charita


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2016 16:30, před 8 lety

Pokud spotřebitelka uplatnila reklamaci, má prodávající povinnost tuto reklamaci vyřídit ve lhůtě 30 dní, nedohodl-li se se spotřebitelkou na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit. Pokud spotřebitelka uplatnila reklamaci písemně prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb, má se za to, že reklamace byla uplatněna třetí pracovní den po odeslání zásilky.

Uznal-li prodávající požadavek spotřebitelky na odstoupení od smlouvy, je povinen vrátit jí peněžní prostředky ihned poté, co jej k tomu spotřebitelka vyzvala. Nejsou-li peněžní prostředky vráceny bezprostředně po výzvě, může spotřebitelka žádat navíc zákonný úrok z prodlení. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy proplacení poštovného).

Pokud spotřebitelka využila svého právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, je prodávající povinen spotřebitelce vrátit všechny přijaté peněžní prostředky, které od ní přijal, a to nejpozději ve lhůtě 14 dní od odstoupení od smlouvy. Náklady spojené s navrácením zboží zpět k prodávajícímu hradí prodávající, jestliže při sjednávání smlouvy nepoučil spotřebitelku o tom, že v případě odstoupení od smlouvy ponese tyto náklady ona. V obchodních podmínkách prodávajícího zveřejněných na webové adrese www.kinderbazar.cz/kidsfasion/3-OBCHODNI-PODMINKY tento údaj není uveden. Spotřebitelka by tak v případě odstoupení od kupní smlouvy mohla žádat proplacení poštovného.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2017 18:52, před 8 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.