Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#12609Kvalita francouzských vín v Lidlu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.10.2016, před 8 lety

Jiří Hotzký

Znění stížnosti

V prodejně Lidl jsem 4. 10. 20106 zakoupil 3 francouzská vína:
Lussac - Saint - Emilion roč. 2014(149 Kč)
Chateau Le Roudier (bordeaux superieur) roč. 2014(129 Kč)
Luis de Melac (Medoc) roč. 2014 (129 Kč)

Tato vína chuťově neodpovídají podobným francouzským vínům (nemohu posoudit přesně stejné značky a ročníky). Protože francouzská červená vína často kupujeme, tato považujeme za nejhorší, která jsme v posledních letech pili. Navíc mají silnou trpkou chuť tříslovin, která neodpovídá těmto druhům vína, zřejmě z dubových hoblin (což na etiketách není deklarováno a je to eklhaft).
Domnívám se, že tentokrát nám Francouzi přes Lidl dodali výrazně horší vína než obvykle.
Protože jsou všechna tato 3 vína horší, myslím, že je to spíše chyba Lidlu, než vinařů.


Požadované řešení

Snad byste mohli tato vína zakoupit a ochutnat a napsat o nich. Porovnat je s totožnými zakoupenými ve Francii je asi náročné?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.10.2016 17:09, před 8 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly inzerovány, je věc vadná. Vadnou věc je možné reklamovat. Spotřebitel by v tomto případě mohl žádat výměnu zboží za nové. Pokud by nebylo možné vadu takto napravit (vadné jsou všechny výrobky), má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitel může také místo výše uvedeného požadovat přiměřenou slevu.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele v oblasti potravin provádí Státní zemědělská a potravinářská inspekce. Spotřebitel může zvážit kontaktování tohoto státního dozorového orgánu prostřednictvím formuláře na stránkách www.szpi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2016 14:05, před 8 lety

Hezké odpoledne, pane Hotzký,

velice nás mrzí, že jste s víny z naší francouzské nabídky nebyl spokojen. Děkujeme Vám však za zpětnou vazbu, kterou předáme našim kolegům, jež mají tento úsek na starosti.

Věříme, že příště již budete s našimi výrobky spokojen a z našich prodejen budete odcházet coby spokojený zákazník.

S pozdravem a přáním příjemného dne

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2016 20:17, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2016 00:38, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.