Společnost


ELEKTRA PV, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#1261Casio digitalní fotoaparát EX-ZS6 PK

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 22 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2013, před 11 lety

Nikola Švecová

Znění stížnosti

Dobrý den,

fotoaparát jsem 2x dávala na reklamaci. Důvod reklamace je, že při prohlížení fotek fotoaparát zasekne a nejde vypnout tak musím po každé vyndat baterku znovu zapnout někdy to píše chyba objektu. A takto jsem poslala 2x na reklamaci se stejným důvodem i pamětovou kartu jsem si zakoupila jinou než byla daná k fotoaparátu. A seká se to stejně. Firma levné elektro mi napsali, že je to nesprávné použití- chyba obsluhy. A že je záruční oprava opět neuznána a, že dodaná karta není vadná není součástí dh tuto nutno reklamovat. S jinými kartami ok bohužel i u jiné karty je to stejný. Dle mého je chyba ve fotoaparátu bohužel mi to nechtěj uznat a už nevím jak to řešit.

Děkuji


Produkt

Casio digitalní fotoaparát EX-ZS6 PK růžový výrobní čislo:92010214A


Požadované řešení

Požadované řešení bych ráda od výměnu za nový. V případě, že už by ten stekný nemeli tak vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.11.2013 16:28, před 11 lety

Záruční doba na zboží zakoupené spotřebitelem je 24 měsíců dle § 620 občanského zákoníku.
Do 6 měsíců od koupě může spotřebitel uplatnit tzv. rozpor s kupní smlouvou dle § 616 občanského zákoníku. V případě rozporu s kupní smlouvou se má za to, že vada je zde již při převzetí a prodejce musí prokázat opak dle § 616 odst.4 občanského zákoníku.
Pokud je od koupě déle jak 6 měsíců, tak prodejce může také samozřejmě reklamovat a prodejce je povinen reklamaci zboží přijmout a vydat o tom písemné potvrzení dle § 19 odst.1 zákona o ochraně spotřebitele.
Prodejce je povinen vadu odstranit bezplatně, řádně a včas dle § 622 občanského zákoníku.
Jestliže dojde k rozporu mezi tvrzením prodejce a spotřebitele o povaze a příčině vady, tak má spotřebitel možnost obrátit se na nezávislého odborníka.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.6.2014 20:15, před 11 lety

Společnost se nerozhodla spory prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz řešit. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude nutné z tohoto důvodu stížnost uzavřít.
V případě, že má spotřebitel zájem i nadále ve sporu pokračovat, bude nutné obrátit se na příslušný občanskoprávní soud s žalobou. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.6.2014 20:16, před 11 lety


Nikola Švecová

Hodnocení: