Společnost


DOBROGEM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12617Nevrácení peněz za neuskutečněný pobyt v Zámeckém hotelu Ve Dvoře, Zámecká 141, Spálené Poříčí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2016, před 8 lety

Aneta Čermáková

Znění stížnosti

Dobrý den,
zakoupila jsem na stránkách www.kouzelnydeda.cz voucher pro dvě osoby na 3 dny (2 noci). Následně si v hotelu rezervovala termín 9-11.9.2016. Hotel mi poslal sms, o nefunkčnost wirpoolky a jako kompenzaci nabídl voucher do saunového světa Harfa, v hodnotě 1.990 Kč. Opětovně jsem kontaktovala portal kouzelnydeda a požádala o vrácení celá částky. 4.9. mi bylo přislíbeno vrácení peněz do 30ti dnů. Peníze mi nevrátili. Po poradě s Vámi jsem požádala o okamžité vrácení částky. Pracovnice reklamací"Andrea" nejdříve vrácení přislíbila dříve, následně mi zdělila, že 30 dnů je standardní doba reklamace. Nicméně peníze nevrátili. Poslední email byl, že reklamace běží a nemusím mít strach.
Aneta Čermáková


Produkt

kód voucheru 1263v2e13e4bd76


Požadované řešení

Vrácení peněz, dle dohody a příslibu reklamačního oddělení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2016 10:02, před 8 lety

Pokud byla mezi smluvními stranami uzavřena dohoda o vrácení zaplacené finanční částky za neuskutečněný pobyt, uplatní se obecná úprava odstoupení od smlouvy dle § 2001 a následující. Platí, že smlouva se ruší od počátku a strany zrušené smlouvy si mají vrátit, co si navzájem plnily dle pravidel o vydání bezdůvodného obohacení (§ 2993). Není-li ze strany podnikatele plněno v dohodnutém termínu, doporučujeme podnikatele k vrácení peněz prokazatelně vyzvat a určit mu přiměřenou lhůtu, termín, do kdy má plnění vrátit. Nedodrží-li stanovenou lhůtu, bude mít spotřebitel vedle práva na vrácení zaplacené kupní ceny i právo na zákonný úrok z prodlení.

Výzvu s uplatněním práva na vydání neoprávněně získané hodnoty je nutné adresovat a doručit tomu, kdo ji získal a drží. Písemná podoba není povinná, ale pro lepší důkazní pozici ji doporučujeme, nejlépe doporučeně s dodejkou. Výzva v tomto případě sehrává dvojí roli. Jednak plní funkci oznámení, že k obohacení na úkor jiného došlo a dále v souladu se zákonem určí splatnost, tj. okamžik, kdy se může spotřebitel svého nároku domáhat u soudu.

Nereaguje-li pořadatel pobytu na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou), a to na aktuální adresu uvedenou ve veřejném rejstříku. Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k plnění, předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči podnikateli takové právní jednání účinné, za předpokladu, že odesílatel je schopen prokázat odeslání zásilky.

Od 1.2.2016 je Česká obchodní inspekce subjektem zajišťujícím mimosoudní řešení spotřebitelských sporů (ADR). Cílem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je dospět ke smírnému urovnání sporu a dohodě stran. V případě, že se spotřebitel domnívá, že jej podnikatel poškodil nebo nedostál svým závazkům, má možnost zahájit řízení ADR a pokusit se tak mimosoudní cestou domoci se jeho prostřednictvím nápravy. ADR návrh zpracuje a v případě, že požadavek spotřebitele shledá za důvodný, vyzve podnikatele k vyjádření za účelem smírného dořešení sporu. Podnikatel má povinnost ADR poskytnout součinnost. V případě, že podnikatel není ochoten na navrhovanou dohodu přistoupit, ADR může ve věci vydat nezávazné odůvodněné stanovisko, které může spotřebitel užít při jeho případných dalších krocích k zajištění svého nároku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2017 21:37, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.