Společnost


TV CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#12618Vrácení, výměna zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2016, před 8 lety

Petr Němec

Znění stížnosti

Před cca 14 dny jsem sledoval tv barrandov, kde dávají každý den sperky na klenottv.cz

Již jsem se informoval u více lidi, že jsou to podvodníci, clovek to nemuze ale vědět. Objednal jsem si ve vysílání dva prstynky. Jeden přišel v pořadku, druhy uplně jiný a uplně černy. S tím posílají i papir pro pripad reklamace ci vracení zboží. Papir jsem nasledně vypsal a poslal zpět na uvedenou adresu. Do dnešního dne co tam stále volam a platím za kredit kvuli nim tak se nedostavila žadna odpoved. Nejdřív že se mi ozvou z reklamacního oddelení samozřejmě to říkají stale a nikdo se neozyva, potom že to jde do madarska a pry to tam nemaji jeste. Uz nevím co mám dělat. Prstynek stal sice 259 kc, ale jde tu o princip. zadal jsem je o vymenu zbozí a stale se k tomu nemají. Už jsem jim řekl jestli se tam mám rozjet a třeba s coi to resit a pry to by jste si nepomohl, tak se obracím na vas aby jste mi pomohli o co vas prosím.

Clovek tam vola provolává peníze kreditu a oni stale slibuji a nakonec nebudu mít ani prstynek ani peníze asi nebo nevím, tak vás zadam o pomoc.

Jejich zakaznické číslo je: 244 005 555


Produkt

chtěl jsem produkt z klenotutv.cz - Prstýnek pod kodem: 7055 a měla napsany jiný a došel uplně černy a byl vidět že to je ,,vergl,,


Požadované řešení

Žádal jsem výměnu zboží a nedočkal jsem se (zatím)
Vymlouvají se, když se člověk dovolá, že toho mají hodně a že se to posílá do Maďarska.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.10.2016 09:50, před 8 lety

Prodávající nebo jím pověřený pracovník má povinnost o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.

Tato lhůta se dle rozsudku Nejvyššího soudu ČR spis. zn. 33 Cdo 3228/2009 ze dne 27. 7. 2011 vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace. Možné vložit vzorový dopis - https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace

Nereaguje-li prodávající na emailovou korespondenci ani nezvedá telefon, je vhodné zvolit komunikaci písemnou prokazatelnou formou (doručeně, nejlépe s dodejkou). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce výzvy k vydání zboží, popř. předžalobní výzvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči prodejci takové právní jednání účinné.

Pro nekalé praktiky ohledně vyřizování práv z vadného plnění, tj. reklamace, lze podat podnět rovněž České obchodní inspekci pro porušování zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2017 18:38, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.