Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
na prodejně UNCS v Pardubicích v Afi paláci jsem si zakoupila mikinu téměř za 2700Kč-nevím přesně, jelikož prodejku má stále prodejna-odevzdala jsem při reklamaci.
Mikina byla zakoupena v měsíci červnu 2013 a reklamována v říjnu 2013. Měla jsem jí pouze 2x na sobě, začala se párat ve švu v podpaždí-což ještě není tak závažné, ale další vada byla dírka v tkanině a celkově křivý střih což se více projevilo po vyprání-což po mě prodejna důsledně vyžadovala před reklamací.
Na prodejnu jsem volala po 14 dnech a bylo mě nepříjemně s děleno, že si můžu opravenou mikinu vyzvednout. To jsem ještě neudělala, protože požaduji výměnu za nový kus nebo vrácení peněz. Dírku v tkanině pokládám za závažnou vadu a kupovala jsem I.jakost a při jejich cenách se domnívám platím i kvalitu. Posílala jsem opětovnou reklamaci emailem jak na stránky firmy tak na pobočku do Pardubic a nikdo nereaguje.
Proto vás prosím o pomoc.
Výměna mikiny za nový kus nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Jestliže se vada projevila během 6 měsíců od zakoupení, může spotřebitel uplatňovat rozpor s kupní smlouvou podle § 616 občanského zákoníku. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak podle § 616 odst. 4 občanského zákoníku. To znamená, že prodávající musí dokázat, že se daná vada na věci nevyskytovala již při převzetí. V případě, že prodávající nebude schopen tuto skutečnost prokázat, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit podle § 616 odst.3 občanského zákoníku.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji dTestu za pomoc, zboží mi bylo vyměněno za nové, jak jsem původně požadovala, reklamace je tedy uzavřena k mojí spokojenosti.