Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
V pondělí 3.10.2016 jsem v prodejně Lídlu v Prostějově ,Újezd nakoupila zboží v hodnotě 292,- Kč a platila jsem 1000,-Kč. Prodavačka mi vrátila 208,-Kč a na moje upozornění, že jsem platila tisícovkou, že to není pravda.žádala jsem přítomnost vedoucí, přišla, odnesly kasu a vrátily se s tím, že vše je v pořádku a že když na paragonu je, že bylo placeno tisícovkou,se jen prodavačka spletla. Žádala taky muže stojícího za mnou,zda si všiml, čím, platím, nevšiml, ale upozornil, že by tam měli mít kamery,aby k takovým situacím nedocházelo.
Jsem důchodkyně, starám se o dvě vnoučata a nemám nazbyt. Taky není mým zvykem lhát nebo krást. Paragon mám, jméno pokladní tam sice cnení, opíšu je čísla dole, pokud by vám pomohly k zjištění pravdy.
0249 268785/026/03.
Předem děkuji za kladné vyřízení. Ludmila Rozmánková
Vrátit 500,- Kč
|
Tweet |
Spotřebitel by měl v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Společnost by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která je oprávněna přijmout účinná opatření k nápravě.
Státní dozor v oblasti poctivosti prodeji výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den, paní Rozmánková,
celou záležitost jsme ověřili u našich kolegů a zjistili jsme, že ze strany pokladní došlo k chybnému zadání obdržené částky za nákup. Proto se na pokladní účtence objevila namísto 500 Kč částka 1 000 Kč.
Při provedeném kontrolním přepočítání pokladního šuplíku bylo zjištěno, že v pokladním šuplíku nejsou peníze navíc. Fyzická hotovost byla totožná s elektronickou evidencí tržby v pokladním systému, proto nebylo možné Vaší stížnosti za údajné špatné vrácení peněz vyhovět.
Tato chyba naší pokladní nás však velice mrzí, protože došlo ke zbytečnému zmatení.
Věříme, že Vás tato zkušenost neodradí od další návštěvy našich prodejen a v budoucnu se opět stanete naší spokojenou zákaznicí.
S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.