Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#12622Neoprávněné vymáhání dlužné částky za nepřevzané zboží a další nedoručené

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2016, před 8 lety

Marie Drábková

Znění stížnosti

Dobrý den,
Prosím o radu jak vzniklou situaci řešit. Byla jsem kontaktována danou společností s nabídkou doplňku stravy na oči, zdarma.
Se zasláním vzorku zdarma jsem souhlasila. Ptala jsem se, zda opravdu nebudu nic platit. Kde mi operátorka společnosti sdělila, že ne, a že se poté, jak budu spokojená mohu rozhodnout jestli budu chtít další produkt. O žádném zasílání dalších pravidelných zásilek za nějakou částku nebyla řeč. Nevybavuji si jak to bylo s tvrzením poštovného, protože v tu chvíli jsem byla za volantem a řídila, nejde se plně soustředit, ale já měla za to, že zdarma znamená zdarma. Proto když mělo dojít k doručení zásilky s částkou 79,- Kč proti podpisu, tuto jsem nepřevzala. Nevlastním přístup k internetu ani emailovou adresu, sama si nikdy nic neobjednávám, proto považuji jejich sdělení všeobecných podmínek na dálku po telefonu za nedostatečně informované. Žádnou zásilku jsem od nich nikdy nepřevzala ani neobdržela, tudíž kupní smlouva nemohla být nikdy naplněna.
Následně volala operátorka společnosti, že se jim vrátil uvítací balíček a té jsem sdělila, že si od nich nepřeji zasílání jakýchkoliv produktů. Po čase jsem ve schránce objevila upomínku na dlužnou částku 179,- Kč, se sdělěním prošetřování u České pošty. Opět jsem volala do společnosti, kde jsem se dotazovala za co po mně chtějí zaplatit, kde operátorka tvrdila, že poslali další balíček. Opět jsem velmi důrazně sdělila, že si nepřeji nic zasílat. Sdělila mi, že mi zašlou čestné prohlášení.
Jak tedy postupovat? Když jsem již několikrát žádala, aby nic neposílali?
Prosila bych tuto společnost, aby ukončila jakékoliv neoprávněné pohledávky a zasílání dalšího nevyžádaného zboží. Rovněž požaduji výmaz osobních údajů pro marketingové účely u této společnosti a kontaktování mé osoby.
Děkuji.
Drábková Marie


Produkt

neoprávněné vymáhání pohledávky, další nevyžádané zasílání a nedodané zboží, upomínka


Požadované řešení

ukončení vymáhání neoprávněné pohledávky, anulování dluhu, žádné další zasílání nechtěného zboží, výmaz kontaktních údajů z evidence, písemné potvrzení o ukončení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.10.2016 12:29, před 8 lety

Pokud nebylo možné prostřednictvím telefonního hovoru poskytnout spotřebitelce všechny údaje, která je společnost povinna před uzavřením smlouvy spotřebitelce sdělit, má společnost dle § 1824 odst. 2 povinnost spotřebitelku minimálně informovat o své totožnosti a kontaktních údajích, o vlastnostech nabízeného zboží, o ceně nabízeného zboží včetně všech poplatků, o době trvání závazku a podmínkách jeho ukončení, o nejkratší době, po kterou bude smlouva strany zavazovat, o záloze, je-li vyžadována a o povinnosti uhradit část ceny v případě odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a jejichž plnění již začalo. Pokud prodávající některý z údajů neuvedl, jde to k jeho tíži (např. spotřebitelce nesdělil, že je povinna platit poštovné).

Sdělil-li prodávající všechny povinné údaje a spotřebitelka akceptovala nabídku společnosti a sjednala s ní kupní smlouvu, má spotřebitelka právo od této smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pouhé nepřevzetí zboží se však nepovažuje se to za odstoupení od smlouvy. Odstoupení je nutné oznámit druhé straně. Tuto skutečnost musí také spotřebitelka prokázat. Odstoupení od smlouvy je proto vhodné učinit prokazatelnou cestou (např. zasláním písemného oznámení).

Spotřebitelka také může požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Musí tak učinit písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou). Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.10.2016 12:31, před 8 lety

Dobrý den,

požádáme paní Drábkovou a zákaznické číslo.

Děkujeme

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.10.2016 09:42, před 8 lety


Marie Drábková

Dobrý den,
zákaznické číslo je: 6213493

Drábková M.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.10.2016 10:36, před 8 lety

Dobrý den.

Pakliže vám byla nabídnuta úvodní dvacetidenní kúra zdarma na vyzkoušení, byla součástí nabídky informace, že jde o zásilku, u které se neplatí zboží, ale jen poštovné a balné ve výši 79 Kč. Proto byla přiložena složenka na jeho úhradu. Splatnost je nastavena 14 dní od doručení zásilky, aby zákazníci měli dostatek času na vyzkoušení výrobku. Jelikož pro správný efekt doporučujeme užívání doplňku stravy alespoň 3 měsíce, součástí nabídky byl i cenově zvýhodněný pravidelný odběr, kde se už hradí jen o 40 Kč snížená cenu zboží, poštovné a balné již zákazník neplatí. Jak dlouho bude odebírat, to je samozřejmě na zákazníkovi.
Od Vás jsme žádné vyjádření do odeslání té pravidelné zásilky neobdrželi.
První zásilka se nám vrátila 19.8.16, pravielná zásilka byla expedována 14.8.16, tedy 5 dní před tím, než se nám Vaše úvodní kúra vrátila. Zasílání bylo po vrácení této úvodní zásilky zastaveno.

Zůstala nedořešena jen ta jedna pravidelná zásilka, která již byla na cestě k Vám.
Dle záznamu na zákaznické kartě Vám bylo na tuto zásilku po telefonické domluvě s operátorkou čestné prohlášení zasláno na Vaši adresu dne 29.9.2016.
Bohužel se nám nevrátilo ani podepsané, ani případně nedoručitelné.

Prohlášení Vám tedy připojujeme jako přílohu, prosíme o jeho podpis a brzké zaslání zpět (naskenoivané e-mailem, zaslané poštou). Tím bude celá záležitost uzavřena.

Vaše údaje dnes odstraňujeme z aktivní databáze a nebude s nimi dle zák. o Ochraně os. údajů dále pracováno pro nabídky obchodu a služeb.

Děkujeme

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.10.2016 15:12, před 8 lety


Marie Drábková

Dobrý den,
Dnes jsem zaslala společnosti prostřednictvím emailu, požadované naskenované čestné prohlášení a prosím o dořešení celé situace.
Rovněž žádám o ukončení vymáhání neoprávněné pohledávky, anulování dluhu, další nevyžádané zasílání nechtěného zboží, výmaz kontaktních údajů z evidence.
Děkuji
Drábková M.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.10.2016 08:02, před 8 lety

Dobrý den,

potvrzujeme odpis zásilky VS 6213493002 a zároveň potvrzujeme, že na Vašem zákaznickém čísle neevidujeme žádnou pohledávku.

Ve smyslu aktuálního znění zákona o ochraně osobních údajů Vám tímto potvrzujeme, že jsme k dnešnímu dni provedli výmaz Vašich osobních údajů z aktivní zákaznické databáze.

Zároveň Vám tímto garantujeme, že nedojde k zasílání žádných reklamních materiálů ani nabídek společnosti Helvetia Apotheke na adresu v níže uvedeném znění.

Paní
Marie Drabková
Opletalova 75
56301 Lanškroun

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.10.2016 14:43, před 8 lety


Marie Drábková

pro dTest:

Dobrý den,
mnohokrát děkuji dTestu za pomoc a cenné rady při řešení problému. Velice si vážím vloženého času a individuálního přístupu ke každému případu. Za ochotu a snahu, kterou vkládáte na obranu nás, spotřebitelů. Za to, že vám není lhostejné na čí straně je právo a pravda.
Byť se právnické osoby, společnosti, firmy a podnikatelé nemusejí poučit.
Děkuji, že tu jste...

Proto, stane-li se někomu z vás podobná nepříjemnost s neetickými praktikami společností, které se ještě tváří, že si za vše může člověk sám a vlastně si přeje jejich produkty, (záminka, aby o ně člověk nepřišel či mu produkt nedošel je spíše směšná), nenechte si líbit neprávo a nefér jednání. Máte-li ve svém okolí někoho kdo by vám mohl pomoci, poradit či zjistit (jako já) co v dané situaci dělat, obraťte se na něj, nebojte se bránit a požádat o radu. Vím jak člověku dokáže podobná situace zkazit nejeden den, kolik se v něm mísí emocí od hněvu po zoufalství a stres. Netřeba takových společností oslovováním a vnucováním lidem svých "zaručeně" nejkvalitnějších a nejlevnějších produktů, takovýmto způsobem. Co lidé potřebují si dokáží sehnat sami či zprostředkovat přes své okolí. Drtivou většinu jen naštvete a odradíte. Těžko se tedy divit lidem, kteří pokládají telefony či jsou alergičtí na podobné telefonáty od operátorů (byť se člověk mohl navézt do potíží vlastní nevědomostí či "sednutím na lep" slovíčkařením proškolovaných operátorů).
A jsem vyléčená z podobných "průzkumů" či "výherních nabídek", i kdyby mi nabízeli zdarma auto po telefonu. Do řetězce negativního chování lidí, přispíváte i vy. Ale dobro, spravedlnost a poctivost mají pořád ve společnosti místo a větší váhu.

Děkuji za podporu a buďte s pozdravem
Drábková M., Lanškroun.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.10.2016 14:59, před 8 lety


Marie Drábková

Hodnocení:

Reakce společnosti

Publikováno
20.10.2016 15:11, před 8 lety

Dobrý den.

I naše společnost je vždy připravena a ochotna každý zákaznický požadavek řešit s individuálním přístupem.

Abychom ale mohli řešit, je nutné, abychom o požadavcích či očekáváních zákazníků věděli včas a na správném místě.
Když se zákazníci budou obracet přímo na náš zákaznický servis, nebudou potřeba mediátoři typu dTest.

Kontaktních způsobů máme dostatek, stačí si jen vybrat:

http://www.helvetia.cz/kontakty/


Proto apelujeme na každého, kdo má jakýkoliv dotaz, pochybnost, připomínku či problém, aby se na nás obrátil co nejdříve a nedocházelo ke zbytečným eskalacím, prodlevám a nedorozuměnim.

S pozdravem

tým zákaznického servisu Helvetia Apotheke,
kdykoliv v pracovní dny od 8 do 17 hodin připraven pomoci

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.