Počet nahlášených stížností: | 820 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Nechal jsem se zlákat jako většina lidí na holící strojek. Zavolala mi operátorka call centra a řekla mi, že jsem vyhrál holící strojek a že zaplatím za něj jen poštovné. Ten jsem včera našel jen ve schránce, takže jsem ani nemohl říci, že ho nechci. Jak mám ustoupit od smlouvy? Volal jsem na jejich zákaznickou linku, ale moc nevěřím, že mi to ukončila. Mé zákaznické číslo je 458195. Už budu pro příště opatrnější. Předem děkuji za pomoc.
Holící strojek pro muže Matrix3
Odstup od smlouvy a už nechci žádné produkty od nich zasílat.
|
Tweet |
Spotřebitel má možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, pokud byla smlouva sjednána mimo obchodní prostory nebo distančním způsobem (telefonicky, přes internet). Vzor pro odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů. Více informací je možné vyhledat také na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3455/zadost-o-odstraneni-osobnich-udaju-z-databaze.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.