Společnost


MEDITERAN travel s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1263Nevyhovující řešení reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
07.11.2013, před 11 lety

Kamila Šnajdrová

Znění stížnosti

Zakoupili jsme týdenní zájezd u CK Mediteran travel s.r.o.,do Chorvatska, Kožino, od 3.8.2013. Cena (12 000,-Kč)zahrnovala pouze ubytování v apartmánu a pojištění. Po příjezdu nám předali neuklizený , špinavý apartmán, primitivní zařízení odpovídající době před revolucí a rozvrzané postele, jež jedna měla rozdíl výšky mezi pravou a levou polovinou 7 cm. Nepoužitelná na spaní.Reklamaci jsem uplatnila ihned po příjezdu do Kožina telefonicky do CK paní Theodoře Hejdové. Písemnou reklamaci jsem uplatnila po příjezdu zpět 9.8.2013. Nabídla nám, že pokud se neubytujeme, vrátí nám peníze. Vzhledem k tomu, že jsme přijeli velmi unavení,večer, byla plná sezona, zůstali jsme po dohodě s CK,v app. s tím, že uplatníme slevu na ubytování. Po velice dlouhém dohadování emailem s paní Hejdovou a předhazování všech nepodstatných okolností, přeposílání fotografií z místa, nám nabídla CK slevu ve výši 1000,- Kč, což považuji za směšné, vzhledem k tomu, že cena ubytování a pojištění byla 12 000,- Kč.


Produkt

Fotografie mohu přeposlat, nenašla jsem pouze možnost, jak je přiložit.


Požadované řešení

Vrácení peněz ve výši 50% ceny zájezdu, vzhledem k tomu, že polovina postelí ( 2 dvoulůžkové) nebyla k použití a apartmán nebyl uklizen. Ze zdí vypadávaly kabely, roztrhané ložní prádlo. Možno doložit fotodokumentaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.11.2013 15:37, před 11 lety

Dle § 852i občanského zákoníku odpovídá cestovní kancelář za porušení závazků vyplývajících z uzavřené cestovní smlouvy. Nedostatky zájezdu musí zákazník uplatnit do 3 měsíců od jeho ukončení.
Pro stanovení výše slevy může být vodítkem tzv. Frankfurtská tabulka slev, kde jsou stanoveny jednotlivé nedostatky a k nim přiřazeny procenty vyjádřené slevy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 11:32, před 10 lety

Společnost MEDITERAN travel s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Pokud spotřebitel uplatnil reklamaci v uvedené lhůtě a není spokojen s jejím výsledkem, má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.