Společnost


Home Credit a.s.
finanční služby

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#12632Odmítnutá žádost

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 9 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.10.2016, před 8 lety

Majka Rakarova

Znění stížnosti

Dneska 6.10.2016 som chcela nakúpiť v istom elektre (Datart) na splátky televízor v akci a tak som pekne dodala všetky doklady ktoré som mala(prech.pobyt,občanku,zdrav.preukaz,prac.zmluvu,výpl.pásky)..a odpoveď? neprošlo to..a dúvod? Keď som volala na infolinku- je to obch.tajemství. Tak by som chcela vedieť prečo sú podmienky na získanie požičky obch.tajomstvo, keď ide o nákup na splátky a som poctivý občan a nikdy som nemala problémy. Alebo má spoločnosť problém s tým že niesom občan Českej republiky?


Produkt

SAMSUNG UE40K5572 za 12 990 kč


Požadované řešení

Odpoveď na nie príliš slušné spracovanie žiadosti a dovod zamietnutia žiadosti ktorú som podala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2016 10:10, před 8 lety

Na poskytnutí půjčky uvěrovou institucí není právní nárok. Společnost sama ve své internetové prezentaci na https://www.homecredit.cz/zasady/#zasada01 uvádí následující informaci pro spotřebitele: "Před schválením každé půjčky důkladně vyhodnocujeme situaci každého žadatele. V případě, že půjčku zamítneme, na požádání sdělíme žadateli důvody, které nás k tomu vedly."

Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné se obrátit přímo na společnost v listinné podobě (na adresu: Nové sady 996/25, 602 00 Brno), emailem (homecredit@homecredit.cz nebo ombudsman@homecredit.cz) nebo telefonicky (+420 840 155 155).

Nebude-li spotřebitelka se svou stížností úspěšná, má možnost obrátit se na finančního arbitra, který rozhoduje spory mezi spotřebitelem a věřitelem (případně zprostředkovatelem) při nabízení, poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru nebo jiného úvěru, zápůjčky, či obdobné finanční služby. Více informací je možné vyhledat na webové adrese http://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.10.2016 15:17, před 8 lety

Dobrý deň,

rozumiem vám, a tiež chápem vašu nespokojnosť. V prvom rade sa chcem ospravedlniť, pokiaľ ste nedostala dostatočné vysvetlenie. Rád by som to napravil.

Žiadateľ o úver musí spĺňať niekoľko kritérií. Jedným z nich je, že musí mať trvalý pobyt na území ČR. Štátna príslušnosť v tomto prípade nehrá rolu. Vo vašej žiadosti však uvádzate prechodný pobyt. Žiaľ v tomto prípade to bol dôvod zamietnutia. Je mi ľúto, že vaša žiadosť nebola schválená, avšak dúfam, že moje vysvetlenie prijmete.

Moc ďakujem, Jan Holoch, ombudsman spoločnosti Home Credit

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.10.2016 19:53, před 8 lety


Majka Rakarova

Dobry večer.Ďakujem za odpoveď a za vaše vysvetlenie.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.